Gå til innhold

Bryllupsplanlegging ikke lett som en lek..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Sukk.. men akk så morro!

Nå har jeg og min kommende mann vært i Italia i helgen for å planlegge bryllup og snakke med bryllupsplanlegger etc. Og jammen er det mange detaljer som skal på plass...

Vi er ferdig med å bestemme lokaler og kirke, har fått smake på litt forskjellige menyer og sett på kaker og andre desserter. De store avgjørelsene er tatt. Og nå må vi ta fatt på de små detaljene.. og det er det ikke få av.. Hmmm..

Men jammen gleder jeg meg til den dagen også..

Har tegnet gifteringene selv, og skal få gullsmeden til å lage et utkast i sølv til oss før jul, det blir kanskje det meste spennende akkurat nå..

;o) Har lyst til å kjøre samme tema på hele bryllupet som vi har på ringene! - I allefall smykkene våre!

Kommer nok mer detaljer senere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi hi så gøy!!

Bryllupsplanlegging er jo kjempegøy..... for det er jo det som fører fram til den store dagen:-)

Nå var det i hvert fall sånn for oss, for dagen gikk som på skinner og i ettertid kan vi si at planlegging eller ei....-det er jo bryllupet som betyr noe.... ( men det er ikke sikkert vi hadde sagt det hvis dagen ikke hadde gått på skinner, skjønner du...)

Tegne gifteringer selv ja.....hmmm det hadde vært noe... Men vi var ikke så godt stilt da vi giftet oss, så vi "pusset opp" forlovelseringene vi da:-)

Men det høres skikkelig stilig ut.

Gleder oss til mange flere detaljer:-))

Lykke til videre.

Skrevet

Høres jo spennende ut!! Og sukk, Italia da, herlig land!!!

Men dere skal ha det hjemme her eller?

Kult med selvdesignede ringer, det har jeg gjort en gang også (ikke gifteringer men forlovelsesringer og en annen ring:-)

Så deilig å prøvesmake masse deilig mat og gjøre hyggelige ting sammen på forhånd:-) Blir som et langt vorspiel til den store dagen:-)

Blir spennende å høre om temaet og fortsettelsen!!!

Lykke til videre i vorspielet:-)

Skrevet

Det høres ut som et drømmebryllup, skikkelig American style!! Lykke til med forberedelsene og hold oss oppdatert, please :)

Italia, sier du? Hmmmmmm, nice :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...