*tullemor* Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Hei! Jeg bare lurte på om dere hadde vanskeligheter med å få barn, eller at dere slet veldig med å bli gravide? Jordmor sa at de som ble gravide veldig fort, gikk det som regel bra med i de fleste tilfellene.. Ble derfor litt nysgjerrig på hvordan statistikken er der..
Flo_Isak Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hei. Jeg har opplevd 1 sa, og har nå kanskje opplevd min andre sa. Får svar på onsdag om det kun har vært en blødning eller om jeg har mistet. Jeg har i hvertfall blitt gravid i 1.pp ved begge graviditetene, så jeg tror nok det er noe som kan "ramme" alle uansett om man sliter eller om man har lett for og bli gravid.
CiljaS Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Hei! Den statistikken stemmer ikke her i såfall. Har et barn fra før som satt på 1 forsøk og hadde nylig en sa, der ble jeg gravid på første pp. Så jeg blir altså fort gravid men mistet uansett. Har nok ingenting å si det tror jeg. Er jo veldig mange som mister, mange som også mister uten at de var klar over at de var gravide.
Lillevenn33 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 1. barn, gravid 1.pp, gikk bra 2. barn, gravid 4. pp, MA Tror dette er helt tilfeldig. Men det kan hende at de som sliter veldig med å bli gravide har et litt høyere tall på SA/MA, det vet jeg ikke. Men det er uansett veldig mange som blir gravide ganske fort som mister også.
ben1+ny? Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Samme her, jeg har blitt gravid på første forsøk 6 ganger (og har i tillegg kun 1 eggleder). Har mistet 4 og er gravid med 6. graviditet nå, som det ser ut til å gå bra med.. Så forhåpentligvis blir lille tulla storesøster om et halvt år )
Luddes mamma Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Hei, passer ikke på meg. Ble gravid med min sønn på 6 pp. Ble gravid på 1 pp - MA Ble gravid på 1 pp - SA Ble gravid på 1 pp - er i uke 12. Tror det er helt tilfeldig.
*tullemor* Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 Okei, virker som dette er tilfeldig og kan skje de fleste.. Syntes det hørtes litt rart ut se! Off, det er sikkert ikke lett å gå gjennom noe sånt :-(
Gjest Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Jeg ble gravid på første forsøk begge gangene...mistet i en ma i januar og nå er jeg i uke 11....jeg tror også d er helt tilfeldig...men d er absolutt ikke noe særlig bra opplevelse.Men d skjer saå ofte...faktisk 7 av 10 har minst en abort.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 jenta mi satt i 3.pp hadde en MA, den prøvde vi ikke på ble gravid 3 uker etter MA, er 11+1 i dag, vært på ul og sett det lille vidunderet )
lutefisk Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Ble gravid med en gang på første forsøk, men hadde en SA i uke 4. Nå tok det litt lenger tid å bli gravid, men alt er vel Ü
to_tette? Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 det er noen som strever veldig med å bli gravide, og som i tillegg mister mange ganger, det gjør sikkert at statistikken kan se mer sånn ut?
* * felicia** Skrevet 17. november 2008 #12 Skrevet 17. november 2008 Jeg har to barn, har også mistet ett foster i Sa og ett i svangerskap utenfor livmoren. Er nå altså gravid for 5 gang og hvis alt går bra venter jeg barn nr 3. Har blitt gravid ved første forsøk alle gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå