Gå til innhold

erfaring med pergo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann;) Lurer på om noen har erfaring med pergo?? går på trippel pergo denne mnd... mine sykluser pleier og være veldig ustabile.. 35-42-50 dager! hadde el 8-9 nov men har hatt menssymptomer de siste 4-5 dagen... ømme bryster,stikkninger i magen... lurer på om dette er normalt?? blir syklusen kortere eller lengre med pergo? når jeg da hadde el ca 8-9 nov,når kan jeg da begynne og teste? fredag 22?( da har jeg ikm utfra en syklus på 28 dager) ble litt mye dette her men holder på og bli gal av denne "symptonjakten"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Jeg kan vel ikke si at jeg har erfaring med pergo, men har nå gått på en dobbel kur nå i november=)

Jeg hadde EL 7-8 nov sånn ca og jeg tok blodprøver 13 november for å se om jeg har hatt EL og jeg hadde hatt en stor og fin EL, så spurte jeg om når jeg kunne teste og da fikk jeg beskjed om 1-2 uker etter blodprøven så jeg tenkte at jeg skulle teste 21 nov så hvis den er neg så skal jeg teste uken etter hvis ikke tr har meldt seg da selvfølgelig=)

det at du har ømme bryster osv kan være at du er gravid eller at du får tr, men jeg har også hatt litt sånn, men jeg har hatt såre brystvorter og litt stikkinger på høyere side, men tror det er veldig forskjellige hos mennesker og det tror jeg er om syklussen blir kortere el lengre også, jeg vet ikke med meg for jeg har veldig uregelmessig sykluss og jeg vet ikke hva som er normalt for meg???

Skrevet

hei;) takk for svar... er inne i min 11 pp nå;) den 1 med pergo... jeg har veldig ustabile sykluser og har aldri hatt spes symptomer... verken på tr eller el... ikke før denne mnd... har vært gravid 1 gang før men det var utenfor livmor... den gang var det ikke planlagt så jeg kan visst bli gravid uten hjelp også;) så jeg tror jeg følger din oppskrift jeg... tester 22 nov, hvis negativ venter jeg til uken etter;)hvis jeg klarer og holde meg da... er jo en utfordring det også....

Skrevet

jeg har også veldig ustabile syklusser for jeg har prøvd i 1 år nå og jeg er i min 8pp sånn ca........ kan gå 3-4mnd uten tr osv, veldig slitsomt=)

Jeg har ikke symptomer på el jeg heller, men bruker å ha det på tr sånn ca 2 dager før, men når jeg tok provera for å få igang tr da fikk jeg helt sinnsyke symptomer, nesten så jeg måtte legge meg......

Jeg har aldri vert gravid så jeg vet ikke om jeg klarer det uten hjelp, men jeg tviler på det.....

og ikke tste før er en kjempe utfordring ja, det skal være sikkert, men jeg har begynt å kjøpe testen 1 dag før jeg skal ta den så er jeg 100% sikker på at jeg ikke tester før=) hehe=)

Skrevet

hehe;) ja da er du ihvertfall sikker;) nei jeg har naturlig el,tr har alltid vært presis i alle år helt til den graviditeten i 04... siden den gang har den vært helt i offside... har aldri hatt promblem med hverken tr eller pms men nå kjennes det ut som alt kommer på en gang... pleier egentlig være flink men og vente men denne pp har jeg liksom "feelingen" for at noe er på gang... jaja time will show er det ikke det de sier;) hvis du skal teste 21 nov så er du ganske likt i syklusen som meg da? vi får krysse fingrene for at dette pergo greiene funker;))

Skrevet

Hei hei=)

Har nå gått på min 3 pergokur, fikk endelig masa meg til en dobbelkur....

Jeg har stabile sykluser på 26-28 dager, og jeg har EL av meg selv på dag 13-14...Vi fikk pergo som et lite ekstra dytt siden alt er som det skal med oss begge... Så hos meg har det ikke blitt noen forandring på syklusen selvom jeg nå har tatt 3 pergokurer etter hverandre....

Har IKM imorgen eller onsdag, men planen er å ikke teste før på torsdag hvis TR ikke dukker opp da..hihi!!!

Masse lykke til jenter=)

Skrevet

jep;) er samme greiene med meg... har el naturlig men en syklus som ikke er helt oppegående... derfor fikk jeg pergo for og stabilisere syklusen;) har hatt to dobble pergokurer før uten at det hjalp. (ingen symptomer) derfor fikk jeg trippel nå;) har hørt at noen leger ikke vil gi dobble eller tripple kurer men min gyn sa det va ufarlig så...

Skrevet

ja, jeg har aldri gått på pergo og jeg fikk dobbel med en gang.......

jeg lurer på hvordan utfallet av testen blir jeg.... hmmmm....

jeg håper, men tror ikke at jeg er gravid......

Skrevet

Trippel Pergo her å :) tvitvi for oss alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...