Gå til innhold

April: FlinkeLine


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Nå er jeg irriterende fornøyd med meg selv, altså :oD

Fått gjort følgende i dag:

 

Hatt koselig frokost med M før levering i bhg

Brettet den sinnsvake haugen med rent tøy på spisebordet

Vasket og hengt opp 2 maskiner med ullvask

Satt på 1 maskin med hvitt/lyst tøy

Malt taklistene på nyrommet til M + vasket og malt vinduet

Tatt opp mat fra frysa (like mye tiltak hver gang og blri som regel glemt, hehe) til middag

Fått sendt med Ø mobilen min som skal i retur til Moobi/Netcom etter å ha vært i stykker med samme feil ikke mindre enn 4 ganger - venter nå bare på å få kjøpe ny tlf - hurra!

Rydda kjøkken etter frokost og nå venter bare ren oppvask i maskina på å bli satt på plass.

Dusja

 

*kjempefornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WOW... Utrolig effektiv du da!

 

Og jeg har...øh...stått opp og kledd meg og spist....

..jo! Og tatt ut av oppvaskemaskinen og jobba en time..

*flau*

 

Hvor blir tiden av?

 

Apropos dert med bretteing av klær.....Jeg har funnet det geniale tidspunktet for det hat-arbeidet:

Nå jeg sitter på badet for å passe Lille mens han bader. da går det som en lek :-) Gjorde det i går da :-)

 

...også har jeg jo bedt mamma og pappa på middag i dag !? Hjelpes - må handle

 

*løper av gårde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektiv ja - men så er det sikkert den eneste effektive dagen jeg får på et par uker også, hehe. Varetelling til helga så energi må spares opp siden jeg har lovet å være med + ikke orka jobb på fredag (dagen etter hat-dagen min) så jeg har "spart" noen timer også til da. Blir forøvrig vel å gjøre litt kosearbeid i morra; siden listene ble litt smalere enn planlagt på Ms rom så må veggfargen flikkes litt på øverst mot listene. Og så kan jeg henge opp gardinene - o'joy! Så får Ø fikse gulvlister til helgen :o) Og vips er rommet innflytningsklart. Tror kanskej jeg gleder meg mer enn M som har begynt å mase om seng uten "pinner" (sprinkler, hehe). Fryktelig spent på hvordan det kommer til å gå om kveldene når hun ikke får sove med en gang, evt helgemorgenene (hun klatrer ikke ut av sprinkelsenga pr i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...