Gå til innhold

Selvkosing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når partneren er ute i Nordsjøen et par uker i strekk, blir det langt mellom samleiene våre. Hva gjør man da? Må innrømme at det blir mye kos med meg selv. Deilig det også, men ikke helt det samme. Greier sjelden å få fram de fantasiene som skal til for å få ordentlig orgasme. Noen ganger er jeg i nærheten, men som regel ikke. I formiddag, da jeg kledde meg splitter naken og la meg oppå dyna som jeg pleier, gikk det heldigvis bedre enn på lenge. Fantaserte om at mannen min hadde besøk av en kjekk kollega, og at de sammen skulle undersøke meg. Kledde meg helt naken, og undersøkte hver eneste del av kroppen min. Da de kom til underlivet, smurte mannen min først olje på den, og ba så kollegaen massere meg. Det gjorde han med langsomme bevegelser, først rumpa, og deretter opp og ned langs lårene, helt opp til skrittet, hvor han endte opp med å fingerpule meg. Så kledde de to av seg og tok meg først bakfra og så forfra. Sæden rant overalt, og jeg veltet meg i den. Mens jeg fingret med meg selv og tenkte disse tankene, kom jeg så vanvittig at jeg skrek høyt, og håper ikke naboen hørte det gjennom det åpne vinduet. Det stinker ennå av fingrene mine her jeg sitter foran pc-en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke bare sånne som deg som liker å onanere. Selv om ikke mannen er bortreist i det hele tatt, må jeg ofte tilfredsstille meg selv i tillegg til all pulinga med mannen. Selv når vi har samleie, hjelper jeg til selv, for å få maksimalt utbytte. Gjør det helt åpentlyst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...