Meg og bøllegutta!! Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Tenkte å ta med gutta på snart 4 og snart 2 på kino til lørdag og gikk inn for å bestille biletter på nettet nå.Da stod det at Madagaskar 2 har 7 års grense.............. Er ikke det litt rart? Kommer vi ikke inn med en på 4 og en på 2 da...........Han på 2 er jo mest med for vi ikke har mulighet til barnevakt den helga, men vi var på Jul i Mummidalen på teater nå på lørdag og han satt som et tent lys i en time så vi vet jo at han har glede av enn film/teater og klarer å konsentrere seg......... Kan ikke skjønne at denne filmen kan være så veldig skremmende???
Espoir Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jeg tror det går bra. Min fireåring så den i helgen sammen med mormor, og den vakte stor begeistring.
Raych Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Han på 2 kommer kanskje ikke inn, men han på 4 får jo lov til å gå på 7 årsgrense hvis han kommer med en voksen (hvilken 4 åring går alene på kino uansett...). Du kan jo ringe kinoen og forhøre deg før dere drar slik at dere ikke drar bomtur.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 HAdde med meg min 3 åring på den i helgen og han satt som et tent lys i 1 1/2 time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå