moden mamma Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Mener vi avtalte torsdag at vi skulle ta et lite treff tirsdag for de som har anledning. Ser ingen andre som har lagt inn beskjed - så jeg hiver inn en :-) Stemmer dagen? Og - tidspunkt... når skal vi ta det? Førstemann får bestemme... Sagene Samfunnshus er genialt med barn og enkelt å finne frem til. Ligger rett ved kirka. Spes for de med litt større barn er dette et fint sted. Mange barnestoler og et eget hjørne hvor de kan ligge på gulvet og leke.. Håper mange kommer! Blir glad for å se både nye og "gamle" tvillingmammaer jeg!
Thea-81 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jeg var nok en av dem som flagget dette treffet, men må nok kaste inn håndklet. Lege i dag med begge gutta, så her går det hostesaft og nesedråper og ikke noe søvn på nettene.. I tillegg er jeg blitt skikkelig forkjølet - det passer jo alltid bra Men vi sees torsdag!!
Solemio + 2 i magen Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg feiger visst ut jeg også, siden jeg plutselig har fått en "byavtale" på tirsdag også. Men gleder meg veldig til å se alle sammen torsdag!
:Kiki Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Har ikke mulighet til å komme på treff i morgen jeg heller.. Men gleder meg til torsdag!!!
moden mamma Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 Siden ingen andre enn jeg kan - så avlyser vi treffet og drar dit en gang senere :-) Gleder meg til å se dere torsdag!
cammis80 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Hei! Har andre planer i morgen så kan ikke komme, så dumt. Sagene samfunnshus er jo kjempe kjekk plass! De får kosa dere i morgen og torsdag. Vi er vekke neste uke også men er med igjen om to uker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå