tjorven- nr 3 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 er kanskje ikke så mange som har festeblødning, men til dere som har hatt det...husker du når den kom i syklusen i forhold til IKM ? og hvor mye blødde du?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jeg blødde litt en dag. Det må ha vært festeblødning. Blødde en onsdag og hadde IKM lørdag, altså 3/4 dager før.
prøver på nr 3 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 jeg hadde også festeblødninger denne gangen, har ikke hatt det tidligere som jeg kan huske. Blødde bittelitt i 2-3 dager - bare sånn at det kom litt i papiret og litt i truseinnlegget den ene dqgen. Det var 3-4 dager før IKM
tjorven- nr 3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2008 Tuuusen takk for svar begge to : ) Jeg hadde bittelitt blod på papiret 2.november og det var dag 25 etter mensen, så da stemmer det med slik dere har hatt det. Problemet er, at jeg nå er på dag 41...og fremdeles ikke fått mensen...har testet 4 ganger og bare negative tester....så føles som jeg er i ingenmannsland...aner jo ikke når neste IKM er heller...
tjorven- nr 3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 Tuuusen takk for svar begge to : ) den 2.november (dag 25 i syklus) hadde jeg en bitteliten blødning på papir...og ikke noe mere...men er i dag på dag 41...ingen mensen og 4 negative tester bak meg...frustrerende å være i ingenmannsland...
tjorven- nr 3 Skrevet 18. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2008 hmmm...der kom det andre jeg skrev også opp...hmmmm : D ble jo bare borte jo...trodde jeg...menmen..ingen slettetast heller her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå