Gå til innhold

Hvor går grensen? plastisk kirurgi.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man få dekket av staten i forbindelse med plastisk kirurgi? Noen som har fått det dekket? og i tilfelle hva?

Jeg har fått 3 barn, er ganske lita av natur. 1,60 cm og veier 56 kg. Men etter 3 keisersnitt og stygge arr får jeg ikke trent opp magen min!!

Hude er jo dø der,så ingenting funker. Kproppen er liten og nett men huden rundt magen blir ikke srammere. Er dette et grunlag,el må jeg betale av egen lommebok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal MYE til å få det dekket. Slutt å være en snylter og betal selv for helvete!

Skrevet

Stor mulighet for at du får dekket.

Så lenge du ikke er overvektig, men har heng...

Bestill deg en konsultasjon hos pl.kir.

Lykke til!

Skrevet

Å, herlighet for et svar! Tror nok du kan få det dekket. Særlig hvis det går ut over livskvalitet. Hør med fastlegen din du:)

Skrevet

Det er svært vanskelig å få sånt dekket, og det har gjort den enda vansekligere i det siste. Det er mange ting som kan gå utover livskvalitet men det blir ikke dekket for det!

Skrevet

Og det er ikke bare å bestille time hos plastisk kirurg så avgjør han om han vil gjøre det gratis. Man må først til almennelege, så søker de videre derfra dumma.

Skrevet

takk for seriøse svar... og til deg som kaller meg en snylter vil jeg bare si, at dette har ingenting med penger å gjøre. Jeg betaler selv jeg hvis jeg må. Men vet at reglene er sånn at man kan få det dekket hvis det er grunlag for det. Og etter 3 keisersnitt er ikke magen pen lenger.... har dessuten veldig vont i arrene også..

Skrevet

Min mor fikk dekket alle utgifter til mageplastikk. Hun hadde gått ned over tredve kilo og hadde fra før av overheng etter å ha blitt veldig overstrukket da hun gikk med meg. Det som gjorde utslaget for henne var rett og slett at det hemmet henne fullstendig sosialt; hun hadde ikke hatt på seg badetøy på mange, mange år og var veldig plaget av huden på magen. De fjernet 1,6 kilo hud! Nå er hun så fin, og hun har ikke angret en dag til tross for en del smerter og ubehag =)

Lykke til!

Skrevet

spørs hvor mye overheng du har.. Har du over så så mye så får man dekket

Skrevet

det var det jeg lurte på om noen visste...har ikke kjempemasse. Men nok til at det ser unaturlig ut på min lille kropp. Men er egentlig arrene som er verst, og navelen. Jeg fikk navlebrokk med 2 mann...

Skrevet

Om man ellers er slank, men har et heng på minst 4 cm som gir eksemplager kan man få det dekket. Begynn hos fastlegen din.

Skrevet

Men hvis man skal opperer stygge arr og navel,men ikke får dekket bukplastikk, kan man ta dette i samme operasjon og betale det det koster ekstra? har nok ikke 4 cm,men arret er liksom 2-3 cm innover i huden. Vanskelig å forklare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...