nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 etter 2 stk i nære familie med kreft og en MA er det deilig! vi har vært og sett lille bønne i dag, og den var helt perfekt ) det hadde jeg aldri trodd da jeg fikk beskjed i uke 6 om at det mest sannsynlig var enda en MA... den var 4,5 cm lang, og legen sa at jeg ikke skal bekymre meg mer ) hun mente at jeg er 11+1, så den magiske 12ukers grensa var jeg over nå, det var bare hvis man ikke hadde hatt ul... jeg er så lykkelig nå ) herregud, jeg skal bli 2barns mamma....!!!!!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Ååååh, så gøy for dere =) Da får jeg ønske deg et herlig svangerskap!! Kos deg masse med den voksende magen din c",)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 tusen takk dere ) håper bare kvalmen forsvinner snart... )
Alba44 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Såå supert med gode nyheter!! Kos deg med den lille i magen :-D
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2008 tusen takk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå