Little Mee Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Er det noen som har erfaring med at det har kommet ut klar væske i trusen? Det var såpass mye at trusen min var gjennom våt, væsken luktet ikke urin. Kan det være fostervann?? Jeg er 32 uker på vei, og lurer på om jeg har noe å bekrymre meg over.. Har ikke noe smerter, ellers
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jeg har ingen erfaring med det, men jeg vet at det går an å få sjekket ut om det er fostervann... Ta på deg truseinnlegg eller bind, og se om det kommer mer... gjør det det og du er usikker kan du ta det med deg på føden og få sjekket om det er fostervann. Er jo vanlig at det kommer endel utflod også da, og den kan være veldig tyntflytende, nesten som vann...
Mjølkekua Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Det hender, spesielt om morgenen, at jeg har tyntflytende utflod i trusa (og det kommer bare en gitt mengde). Det er visst helt vanlig, og jeg har hatt det periodevis i svangerskapet.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Jeg ville også anbefalt å gå med/sove med truseinnlegg og ta med til føden, så sjekker de det så lett som bare det:) Kan jo hende du lekker litt fostervann, kanskje du har et bittelitte hull øver på sekken, som lekker litt på natta når du ligger? Detter er ikke farlig, og det produseres nytt hele tiden. Men sjekk det i allefall:)
Anastasia_ønsker3 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Jeg hadde akkurat som du med min første. Lakk en del slik at trusa ble gjennomvåt en del dager. Etter 3 dager med dette kontaktet jeg lege, for det hadde da kommet til at det rant nedover bena etter å ha vært på do. Hadde ingen smerter eller noe annet som skulle tilsi at noe var galt. Jeg kan ikke huset at "utfloden" luktet noe, bare ikke urin. Ble sendt direkte til sykhuset, som konstaterte at det var forstervann. Ble da lagt inn på strengt sengeleie resten av svangerskapet. Var da i slutten av uke 30, lå der litt over en uke før jenta kom. Jeg ville absolutt ha sjekke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå