Gå til innhold

Noen fra NAV her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette men håper noen forstår.

Det har seg sånn at jeg nå bor til mine foreldre for jeg har ingen plass å bo, måtte jo skifte adresse for å få søkt på stønader osv. De bor i en annen kommune enn den jeg bodde i. Jeg vil veldig gjerne flytte tilbake dit og finne en leilighet. Jeg har søkt om stønader på NAV her jeg jeg bor nå. Jeg ringte å snakket med NAV i den kommunen jeg vil flytte til å de sa at så lenge jeg oppholdt meg i den kommunen kunne de hjelpe meg. de sa t jeg skulle finne en leilighet på det private markedet å komme til dem med den kontrakten. Min far sier at jeg ikke kan gjøre dette, for jeg oppholder meg ikke i den kommunen, men jeg kan jo ikke det når jeg bor her. Det sa jeg til NAV men de sa så lenge jeg oppholdt meg der så gikk det bra.

er det noen fra NAV her som kanskje forsto dette? ble litt rotete... Beklager for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må vel være 14. innlegget i ulike varianter. Kjenner jeg blir svett.

Ingen kan føre saksbehandlig her inne. Det blir bare synsing alikevel.

Selv om noen her jobber for NAV kan de ikke behandle saken på vegne av NAV der du bor..

Foreslår at du får et møte med nav ett av stedene og tar med alle spm. Ikke avslutt møtet før du er sikker på at du har fått svar på spørsmålene dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...