Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 For 5 uker siden hadde jeg one night stand med en helt tilfeldig fra byen, og nå er jeg gravid. Husker att han ga meg nummeret hans, men jeg tok aldri kontakt. Nå er jeg gravid, og usikker på om jeg skal beholde.. Burde jeg ta kontakt for å høre hva han syntes om saken? Eller ikke ta kontakt før jeg har bestemt meg? Hvis jeg velger å beholde, er det egoistisk med tanke på att jeg tok valget over han?
Dronningen! Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Dere var to personer som valgte å ha sex uten beskyttelse og da bør begge få utttale seg om følgene av det. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Selvfølgelig må du fortelle han om situasjonen. Kanskje dere finner sammen, kanskje han er positiv til å beholde det. Men synes du bør gi han rett til å vite hva som har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Syns hele greia blir så merkelig, vi har bare møttes en gang og jeg tok ikke engang kontakten igjen etter hendelsen. HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 trenger ikke å kontakte han, men viss du skal beholde så kan du jo sende en mld t han at du ska beholde ungen å han kan ha kontakt me barnet viss han vil.. litt kjekt for ungen å ha en far å
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Har du hele navnet og ca alder, så sjekk han på skattelistene. Er han stinn av gryn så beholder du og ser frem mot fete farsbidrag i 18år fremover.Er han en blakk latsabb, holder du kjeft uansett hva du gjør. :-D Og nei, dette er ikke et seriøst svar.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Det hele er rart fordi du ikke tok kontakt med en gang? Tenk hvor snålt alt blir etter du har født da? Nei, ta nå ansvar, si fra til den evt vordende far.. skulle tru det her var et tulleinnlegg, du vet vel egentlig hva som er best for deg enn å spørre her..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Hvorfor skulle jeg tulle? Hvis du prøver og sette deg i situasjonen hadde du kanskje forstått att det blir litt merkelig. Usikker på hvordan jeg skal ta kontakt med han, vil egentlig ikke att dette er noe som skal bli spredd videre med det første. HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Du bør selvfølgelig ta kontakt med ham før eller siden, ikke først og fremst med tanke på økonomien, og slett ikke for at han skal blande seg inn i en evt. abortavgjørelse, men av hensyn til barnets oppvekst.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Jeg burde kanskje fortelle han det ja, jeg kjenner jeg har litt lyst å beholde babyen min...HI
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 Du burde absolutt fortelle, ja. Ikke fordi han har så mye han skulle sagt mtp abort eller ikke, men fordi det er dårlig gjort å vente med å fortelle til du er langt uti svangerskapet/har født/ikke fortelle i det hele tatt. Han har rett på å vite at han er fruktbar og skal bli far. I tillegg kan det være greit å vite mtp evt arvelige sykdommer.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #12 Skrevet 17. november 2008 Signerer Sauen. Klart det blir rart å ta kontakt angående noe sånt, men det er nok det "rette".
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #13 Skrevet 17. november 2008 En tilfeldig mann fra byen.. Jeg må bare få spørre.. Visst har begge ansvar for prevansjon. Men alle vet at kondom kan være lett å "glemme" etter en fuktig natt på byen. Mannen har ikke så andre muligheter.. Hvorfor er det sånn at så mange jenter ikke bruker p-piller, plaster, p-sprøyte, spiral ja, hva som helst når man vet at man har tilfeldig sex med fremmede? Nå sitter du og kan ta et valg. Ingen kan si "du får faen meg bare ta ansvaret å beholde" Som mange vil si om mannen. Du får faen meg bare stille opp... enten som far eller økonomisk.. Du kan, og du vurderer faktisk abort. Noe som er greit nok det.. Synd er det, men skjønner at det er mange unger som vokser opp uten kontakt med BF... Kanskje er du heldig med valget av BF, kanksje ikke. Han MÅ i alle fall får vite det NÅ
Gjest Tale30 Skrevet 17. november 2008 #14 Skrevet 17. november 2008 Slik ble jeg til.. Yeps, jeg er et resultat av et julebord. Heldigvis ringte mamma til pappa og resenterte seg som hun i den røde kjolen.. De forsøkte å få det til sammen, noe som ikke gikk så bra igrunn, men jeg ble født og har et supert forhold til begge foreldre. Så slik kan det også gå. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #15 Skrevet 17. november 2008 Ikke si noe med mindre du velger å beholde barnet!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #16 Skrevet 18. november 2008 Jeg ville ikke sagt noe hvis du ikke skal beholde. Det er KUN ditt valg om du skal bære frem barnet. Og ser at du vil det da. Det kommer til å gå bra det, men da bør du jo bare fortelle han at du er gravid snarest mulig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå