Sistah*G07*J09* Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Bare lurer på om jeg kanskje er gravid igjen. 5dager til IKM, så vil vente litt med å ta test. Har: Mageknip (i 5dager nå), oppblåst i magen, små vondt i puppene, kvalm hele formiddagen og blir fort svimmel å må legge meg ned for å ikke spy. Hadde sex rundt eggløsningen min, å noen timer etter sex kjente jeg akkurat som ett sug nederst i magen. akkurat som om noen sparket svakt der inne, eller en liten boble som sprak liksom. Noen som har hatt det lignende da de ble gravid?
Sistah*G07*J09* Skrevet 17. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2008 Har heller ikke lyst på kaffe lenge, synes den smaker bare dritt nå, å blir kvalm med tanke på den. Har tidligere vært nesten totalt avhengig av kaffe, har kunnet drikke opptil 6-7kopper daglig!
Shiny84 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 har vel ikke akkurat hatt den type tegn, men svimmelhet hadde jeg. og noen timer etter sex, (unnfangelsen) kjente jeg masse prikking i underlivet...... vet jo at man ikke kan kjenne sædcellene liksom, men det var jo rart da... masse små prikking, he, he, og det var da jeg ble gravid..
May-juli07+mai09 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 du er nok gravid... høres sånn ut for meg iallfefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå