It's all about me Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Vanskelig siden jeg ikke liker noen av dem, men til nød Hauk. Hugo er en av de navnene som topper "aldri en sjans i havet" lista mi.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Hugo er jo koselig, da. Kjenner en knall kar som heter Hugo.
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Hugo = sosialklient Hauk = merkelige foreldre
Gjest Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Jeg hadde aldri valgt noen av dem, men det beste av de to er utvilsomt Hauk.
Espoir Skrevet 17. november 2008 #10 Skrevet 17. november 2008 Hauk er et flott navn (tenker litt på skuespilleren hauk Aabel). Hugo er et jungeldyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå