Ladycaliente Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Når dere har kjøpt sete i vektklassen 9-25 kg har dere valgt forover eller bakovervendt? Jeg har ikke tenkt til å kjøpe helt ennå men snuppa er rundt 8 kg og blir nesten most i maxicosi cabriofixen når jeg har på henne kjøredress..kan bare bruke jakke og pledd enn så lenge..men når det blir veldig mye kaldere så er jeg jo nesten nødt til å bruke dress. Og jeg har ikke lyst til å kjøper forovervendt barnesete..Men iom at man har dette barnesete i den vektklassen en stund så blir det kanskje lit kjedelig for henne å sitte bakovervendt når hun blir eldre..Kan ikke drive å kjøpe forskjellige seter hele tiden heller.. For det går vel ikke ann å bruke priorifix i basen jeg har til cabrioifixen?? Gjør vel sikkert ikke det... Hva gjør og hva hadde dere gjort????
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Jentungen på 2,5 år sitter bakovervendt i et sete som går opp til 25 kg, der får hun sitte til hun vokser ut av det, i og med at hun veier 11-12 kg nå så er det enda lenge til. Om det blir kjedelig får bare være, hun får sitte slik det er sikrest. Når hun blir større ser hun fint over kanten av baksetet, og kan se bilene bak oss. Og kjører vi lang tur har hun med seg noe å "lese" i eller annet som underholder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå