Gå til innhold

ARGH! STUPIDE PAMPERS!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem i alle dager var det som kom på den fine idèen om å ha masse forskjellige dyremotiver foran på bleia? Snuppa mi blir to i januar, og hun skal BARE ha bleier med hest og katt på. De andre nekter hun å bruke. Det blir skikkelig slosskamp her, og når vi endelig har fått på henne bleia og klærne så tar hun allt av seg igjen og kaster bleia i søppla så snart vi snur ryggen til henne. Hihi. Rampongen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problem med Pampers.

Det går som regel bra, men det er bare et par dager siden 2-åringen lette gjennom alle bleiene for å finne en med marihøne på......noe som det selvfølgelig ikke var mer igjen av da.

Skrevet

hm forskjellige dyremotiv det har jeg ikke sett,på hvilken str?hehe..her er det mor som synes sånt er moro..

Skrevet

Det er i hvertfall slike motiv på activ fit og baby dry i str 4. Det er de vi bruker. Er sikkert på mange andre også.

Skikkelig frustrerende. Hehe. Snuppa kaster bleiene veggimellom mens hun søker gjennom dem for å finne en hest eller KANSKJE en pus. Det går fint (bortsett fra oppryddingen da) i starten av en bleiepakke, men når hestene er brukt opp og det fremdeles er 20 bleier igjen i pakka så blir det problemer.

Skrevet

Eit råd som har fungert her(litt i alle fall); åpne den nye pakken, før den gamle er tom. Slik får ungen tid til å "godkjenne" det nye motivet.

Og så har eg brukt;" nei, no var det nokre andre som skulle ha det bildet på bleia".

Sikkert brukt mange andre rare forklaringar også, men dette var det eg kom på:)

Eller du kan la ho velge pakken på butikken. Ein ser jo ikkje utanpå kva det er inni.

Skrevet

Sorry, men nå forstår jeg ikke hva du mener. Åpne den nye pakka før den forrige er tom? Dette skjer hver gang i ALLE pakker. Og det har pågått lenge. Jeg prøver å venne henne til de andre motivene, men det hjelper lite. Hun vil ha HEST. Og PUS. Ikke elefant og tusenbein osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...