Skogshuldra Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Er på dag 36 i syklusen i dag.. Har vanligvis stabile sykluser mellom 30 - 32 dager (har skjedd 34). Nå tester jeg negativt på billigstrimler, men har ikke fått TR. Er billig strimlene mindre sensitive enn CB? Kan jeg være gravid, eller er det mer sannsynlig at det er begynt å klusse seg til i syklusene?? Vil så gjerne over hit...
RE<3 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Hei kjære deg Vet hvordan det er å gå og håpe.... så her kommer min histore... Jeg skulle hatt TR den 6 nov. Testet den 7 - negativ. Testet 13 - negativ. Testet i dag - POSITIV - to tester:-) Så det går godt an. Fullt mulig å bli gravid sent i syklusen, og da tar det noen ganger litt ekstra tid før test slår ut. Personlig har jeg hatt 32-34 dagers sykluser. Er så utrolig lykkelig! Symptomer: murring i magen - faktisk helt siden litt etter befruktning tror jeg. Tett nese, hard mage, sentimental og lettere irritert, samt litt forandring på brystvortene. Lykke til!
Skogshuldra Skrevet 18. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2008 Ohi... nå ble jeg glad... Gratulerer så mye!!! Selv om jeg selvfølgelig ikke må håpe for mye!! Skal kjøpe CB digital i dag så får vi se hvor lenge jeg klarer å la den ligge i skapet før jeg bruker den... Men jeg burde kanskje vente til helgen i hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå