Pirat Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Har ikke helt klar å ta innover meg at det er noe som vokser inni magen, men i følge 10-15 tester er jeg gravid - og mest sannsynlig 4+3. Litt kjipt å være i "ikke fortelle noe" stadiet akkurat nå. Flere julebord, sosiale sammenhenger, hvor man i utgangspunktet ville tatt et glass vin eller fler Når forteller dere om graviditeten? Vi hadde en rundt på det her hjemme i går, men har egentlig ikke kommet fram til et endelig standpunkt..
Lykke X 4 Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Gratulerer så masse! Og lykke til på veien Vi fortalte det til vårt eldste barn, og de blivende besteforeldre bare et par dager etter positiv test. Vi pleier med å vente med å fortelle det til resten av verden etter at uke 12 har passert, eller til de ser det på magen (magen min er allerede stor til å være 6 uker)... Dro på julebord forrigegang, og bestilte Munkholm i baren. Helte det på ølglass, og vips! Alle trodde jeg drakk alkohol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå