Gå til innhold

Bringebærblad te smaker og lukter helt forferdelig!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg det her om dagen, siden det skal ha så bra effekt på fødsel. Men, jeg blitt rett og slett kvalm bare jeg lukter på den... ÆSJ!!!!! Flere som synes det? Er det bedre med kapsler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den smaker godt jeg, og det er ikke det samme å ta kapsler!! Urte te er urte te, ikke piller *fnyyser*

Syns disse kapslene man får i alle fasonger nå bare er noe forbaska tull!! Dritdyre er de også og fulle av uekte stoffer.. Ligg unna!! Liker du ikke urte te, drikk noe annet!

Skrevet

Er det i ferdige teposer eller i løsvekt du har den teen? Og hvordan merke er det? Jeg har prøvd kloster sin bringebærblad te i både poser og løsvekt. Og de i teposene er mye bedre. Likte ikke den i løsvekt. Men de hadde bare den der jeg var å kjøpte. Skal se om jeg finner de i posene et annet sted. ellers bruker jeg kapsler også. Og det fikk jeg vite fra en som jobber i helsekostbutikk er mer effektiv enn teen. Men om det stemmer vet jeg ikke, men var iallefall det hun sa.

Skrevet

Lag en stor kanne, la den bli kald og drikk den som is-te. Mindre smak og lettere å drikke. Funker for meg;)

Skrevet

Jeg synes tom. kapslene lukter og smaker ille jeg da - så tør ikke tenke på hvordan teen er!

Kapslene får jeg hvertfall ned, men det lukter skikkelig høy av dem! Rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...