Gå til innhold

Hva kjøper du til moren din til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har INGEN peiling. Hun har jo alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal gi billetter til show/revy her. Og kalender med barnebarnet på.

Skrevet

Her får begge sett besteforeldre digital fotoramme. I tillegg blir det babybilde av jenta.

Skrevet

Mamma får en strikket kjole/tunika og bilde av jentungen.

Kan jo legge til at pappa og kona får strikkede kjærestevotter og bilde av jentungen.

Skrevet

En genial bok - "Barndom - 50-tallet". Finnes for 50, 60, 70, 80-tallet, mimrestund de luxe, masse bilder og kommentarer fra dem som var barn på den tida, masse om hva man tenkte, hva man lekte, hva man spiste, etc. Som en laaaaang mimretråd på skravlesida, rett og slett.

Skrevet

mor å far får fotograf bilde av ongene.

fikk fotograf bilde av meg å mine søstre i fjor. det satt de kjempe stor pris på

andre tips kan jo være..:

bilde kalender eller krus me bilde

billetter til teater, kino, eller konsert er også ett bra tips

hudpleie, fotpleie eller manikyr eller noe sånn er jo også deilig

pene glass å en flaske vin

bøker

Skrevet

Vi gir ofte fellesgave til mine foreldre.

Gaversomforandrerverden.no er en super ide til den som har alt. Mat, gavekort, kino osv. er en super ide. Sist år gav vi døtrene mamma en weekend. Vi gikk fra hytte til hytte i fjellet baren mor og døtre. Det var kjempe moro. En mor og datter kveld?

Skrevet

Ingenting. :-)

Julepresanger til de voksne er et evig problem, så hun spurte meg rett og slett om vi ikke skulle kjøpe til hverandre, noe jeg er veldig fornøyd med

Skrevet

Treningsklær eller et helårskort på treningssenteret.Ikke noen hint fra min side, men det er det eneste hun ønsker seg=) Hun elsker å trene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...