Hottentottentitten Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Har INGEN peiling. Hun har jo alt!
Blå + en i magen Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Skal gi billetter til show/revy her. Og kalender med barnebarnet på.
Minnie Mom Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Her får begge sett besteforeldre digital fotoramme. I tillegg blir det babybilde av jenta.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Mamma får en strikket kjole/tunika og bilde av jentungen. Kan jo legge til at pappa og kona får strikkede kjærestevotter og bilde av jentungen.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 En genial bok - "Barndom - 50-tallet". Finnes for 50, 60, 70, 80-tallet, mimrestund de luxe, masse bilder og kommentarer fra dem som var barn på den tida, masse om hva man tenkte, hva man lekte, hva man spiste, etc. Som en laaaaang mimretråd på skravlesida, rett og slett.
annki83 Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 mor å far får fotograf bilde av ongene. fikk fotograf bilde av meg å mine søstre i fjor. det satt de kjempe stor pris på andre tips kan jo være..: bilde kalender eller krus me bilde billetter til teater, kino, eller konsert er også ett bra tips hudpleie, fotpleie eller manikyr eller noe sånn er jo også deilig pene glass å en flaske vin bøker
erteposen + 4 Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Vi gir ofte fellesgave til mine foreldre. Gaversomforandrerverden.no er en super ide til den som har alt. Mat, gavekort, kino osv. er en super ide. Sist år gav vi døtrene mamma en weekend. Vi gikk fra hytte til hytte i fjellet baren mor og døtre. Det var kjempe moro. En mor og datter kveld?
trillemamma Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Ingenting. :-) Julepresanger til de voksne er et evig problem, så hun spurte meg rett og slett om vi ikke skulle kjøpe til hverandre, noe jeg er veldig fornøyd med
cherry coke Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Treningsklær eller et helårskort på treningssenteret.Ikke noen hint fra min side, men det er det eneste hun ønsker seg=) Hun elsker å trene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå