Gå til innhold

Veeeeldig støl i magen - noen andre? 9+2...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sinnsykt støl i magen - nesten så jeg ikke klarer å bøye meg framover og når jeg ligger på siden gjør det nesten litt vondt. Var til ul forrige uke - hørte og så hjertet, så alt så bra ut. Blir nesten litt redd nå - over at jeg er så sinnsykt støl i magen. Skal til jordmor på fredag - kanskje ikke noe vits i å gjøre noe før det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det, ja! Det er heilt normalt. Fosteret ditt veks og treng meir plass i livmora. Difor må den utvida seg, og det slit i muskelaturen og i senefesta til livmora..... då kjenner me vondt. Ikkje vert overraska om det kjem ein liten blødning i forbindelse med dette, for det er veldig normalt. Eg har sjølv nettop hatt ein blødning og var VELDIG redd for at det var ein beg abort. Eg veit ikkje heilt enno kva som gjer det, men det at eg framleis er veldig kvalm er eit godt teikn! Eg seier ikkje dette for å skræma, men for å forbereda deg dersom du skulle få ein blødning.

Ang stølheten din....eg hadde ikkje gjort noko, men dersom det er godt for deg så hadde eg ringt legekontoret og snakka med dei der. Det er unødvendig å gå heile veka å vera uroleg for dette. Gjer det som er best for deg. Det er ingen som kan seie noko på det! Det er deg det gjeld, og dine følelsar!!!

Lukke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...