Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater så mangt, men klarer ikke fokusere på det fordi

1. JEG HAR METALLICABILLETTER

2. JEG HAR METALLICABILLETTER

3. JEG HAR METALLICABILLETTER

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg.... ikke helt min favoritt men en konsertopplevelse i følge en kamerat av meg:o)

Elsk

*Flisa

* At mamma er bedre

Hat

* Forkjøla og tett i huet.

* Turnus

Skrevet

gratulerer!

skal du bange?

jeg klarer å balansere hatet med elsket (?) fordi jeg har hatt så god trening i det siste.

*svigermors bibliotek sparer meg for masse penger

*fant en troika

*minstemann som synger finere enn pavarotti

- blomster må, gule bå, titter opp a makken nå, vikker til, mamma lill, for........nill.

- å du som etter liten ful velsigg vår mat å gu, ameeeeeen

- hiv å håååååi, nart er katten vår....hondre ååååår

- bæ bæ lille lam, ha du någe oll? ja ja, kere ban, jeg ha koppen full, øndagkle til morrrrrr å øndagkle til farrrrr, å to pa stømpe til bittelille s*****

Skrevet

Det kommer til å bli så bra! Jeg var på Metallica i Praha, Slavia stadion i sommer og det var supert. De fleste andre på konserten hadde langt hår, bar overkropp og tatoveringer, og var veldig veldig svette, og det ble servert sprit og cola. Jeg hadde iallefall langt hår og fin bluse fra Indiska, og måtte holde meg litt for ørene av og til, men guuud!! The unforgiven 111 er bare så fin!

Åja, elsk: Jeg skal på jobb i dag!!!!!!!!

Skrevet

Du får gjøre gutungen oppmerksom på at James hetfield er eldre enn mora si. Han og jeg er jevngamle, (jeg er eldst riktignok), men jentungen hevder at han er kulere. HÆ. Fnys.

Skrevet

Altså ikke mora si, men mora til sønnen din. Ille vanskelig det her, se:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Gratulerer da, men kan ikke si at jeg er nevneverdig misunnelig.

Skrevet

Elsk: HAR OGSÅ METALLICABILLETTER!

Hat: Kjøpte billettene til den første konserten en gooood del dyrere enn utsalgspris dagen før vi fikk vite at det skulle bli ekstrakonsert i juli og vi kanskje kunne snappa til oss noken til vanlig pris!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...