Gå til innhold

Noen med "gangsperre" i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har så veldig gangsperre i magen (stølhet). Våkner hver gang jeg snur meg om natta, og kjenner det når jeg sitter på jobb.

Noen med samme problem? Eventuelt en forklaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhhh ja :( føler je nesten m¨vente på den flytter seg etter meg der inne *ler* så utrolig ubehagelig,klarer ikke snu meg uten å våkne.. og sprenger da jeg sitter oppreist ofte.. :(

Men aner ikke hva det er, ungen er ikke stor heller.. gjennomsnitt :S

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Har VELDIG vondt og sliter med og gjøre forskjellige ting! Begynte og bli litt redd for om det kun var meg som hadde det slik. Jeg er 33 fullgåtte uker.... men jordmoren sa til meg at det er muskulært vondt for alle musklene tøyes og slites til alle kanter..... og så er jo livmoren hengdt opp i noen tråder.... og de ble også tøyd og kunne gi samme vondt sa hun!

Så trøst dere med det at det er ikke noe farlig:)

Skrevet

Ja, vi får regne med at det er normalt. Men fytti så slitsomt det er. Særlig om natta.. Har vært et skikkelig hespetre på jobb i dag pga manglende søvn. Det er IKKE artig med gravid-spøker når jeg ikke har sovet. Heldigvis hadde jeg masse podcaster med Herreavdelingen på iPoden min.. det reddet både meg og kollegaene mine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...