*bolla pinnsvin* Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Noen som har vært der med små barn? Vi har så lyst til å reise, men gutten vår på snart 2,5 år er litt under 90 cm og det ser ut som om grensen på det meste går der. Er jo ikke så mye vits i å reise hvis det ikke er noe han kan kjøre, da blir han bare skuffet, for han elsker å kjøre karusell.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 jeg har vært der, men kan ikke huske at det var så mye å kjøre egentlig. noe var det nok. men det er mye som er stengt. er jo marked, julenisse, og annet. utrolig koselig og fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå