Gå til innhold

Jul på Liseberg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der med små barn? Vi har så lyst til å reise, men gutten vår på snart 2,5 år er litt under 90 cm og det ser ut som om grensen på det meste går der. Er jo ikke så mye vits i å reise hvis det ikke er noe han kan kjøre, da blir han bare skuffet, for han elsker å kjøre karusell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært der, men kan ikke huske at det var så mye å kjøre egentlig. noe var det nok. men det er mye som er stengt. er jo marked, julenisse, og annet. utrolig koselig og fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...