Gå til innhold

April: Skulle bare...


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

titte kjapt innom her før mat.

Også klarer jeg ikke la være; begynner å skrive....så nå er jeg kvalm. Jækkk.

 

Må gå og spise før det går galt. Leser og skriver mer senere i dag,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DER er du ja :o)

...venter på oppdatering om hvordan jobb og sånn har gått i uka som gikk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he....ja ble ikke mye tid her inn i forrige uke, nei...Ble sååååå sliten av å jobbe 50%..Neida. det gikk veldig bra, men jeg merket faktisk at jeg ble sliten/kvalm av redusert mengde søvn. Men med måltider hver 3. time så holder jeg det i sjakkk. Nå ble det slik at jeg fikk hjemmekontor i forrige uke - og da ble det 50% på jobb + 40% hjemme tror jeg.... Det bare ble sånn for jeg hadde stort behov for å ta unna en del som har ligget og ventet på meg. Har det bedre i sjela nå :-) Så kan jeg heller slakke ned til 40% i ukene som kommer...Var veldig godt å treffe folk igjen da! Har virkelig savnet kollegaene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du jobba tilnærma 100% forrige uke? Wow!

Selv tenker jeg til stadighet at jeg må få meg en 100% skm igjen snart, siden bekkenet stadig er dårligere etter litt "utfordringer". I går svikta det ene benet flere ganger etter en liten tur i idrettshallen for å heie på nevøen vår som spilte fotballkamp. Tribunene der var virkelig drepen! Utrolig mye bedre i dag, men jeg blir jo "trøtt i ræva" bare av å sove om natta, og våkner jeg for tidlig om morran kan jeg bare glemme å sovne skikkelig igjen... *sukk* Bare ei drøy uke til neste kontroll så jeg får holde ut til da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo slikt som skjer. Man skal bare titte og så blir man her inne enstund og glemmer omverdenen rundt seg.

 

Så bra att det fungerte på jobben da. Sikkert deilig å komme litt tilbake igjen også, men du får ikke slite deg helt ut nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...