Gå til innhold

Testet svaaakt, svaaakt, svaaakt positivt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i dag, 2 dager før ikm (kunne ikke la være..) og den ble svaaaaaaaakt positivt. Bare så vidt man kan(skje) skimte en rosa strek. Dette er en av billigtestene (strimmel).

Noen andre som har testet så svakt og likevel vært gravide...?

Tror dere det er bedre å kjøpe en sånn test på apoteket som det står "gravid/ikke gravid på"

Åååå-klarer ikke vente, vil vite NÅ!

He he, litt utålmodig av meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en strek er en strek sies det, så gratulerer : D men kjøp deg en digial cb så du får det sort på hvitt ; ) Morsomt!!

Skrevet

Ååå, så spennende, mummimammsen!!! Jeg har hatt noe av det samme i løpet av de siste dagene, men hos meg dukket ikke strekene opp før en times tid...så er nok ikke gravid...

Spørsmålet mitt til deg er: kom streken opp med én gang, eller???

Lykke, lykke til og si ifra hvordan det går:-)

Skrevet

våger meg på et GRATULERER SÅ MYE jeg :-)

De sier jo at en strek er en strek, men kjøp en CB digital og få det i klartekst :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!! er så moro når noen får positiv g.test:D

Skrevet

Takk skal dere ha, men tør ikke helt tro på det før streken er tydligere altså...føler jeg "ser på meg" en strek der...he he

Streken ble kanskje litt tydeligere etter 15 min, men kunne vel så vidt, så vidt se den etter 5 min.

Håper, håper, håper!!!

Hvis jeg er gravid, tror dere den CBtesten vil vise "gravid" idag, eller vil den kanskje også være utydelig...

Tamtatam..tror jeg må en tur på apoteket...

Skrevet

spennende:) satser på ett grattis til deg!

Skrevet

Når streken kom opp så fort, da er er du nok gravid, ja:-))))) Jeg ville i hvert fall hatt hjertet i halsen og ikke klart å vente ett minutt med å kjøpe en digitaltest. Den digitale blir nok ikke utydelig, såvidt jeg har skjønt er det enten gravid eller ikke-gravid.

Vi satser på det første for deg. Løp og kjøp test, davel:-)

Krysser alt jeg har for deg nå!!!!!

Skrevet

Går ut etterpå å kjøper CB-test!

Men er så nervøs for at den er negativ...da tror jeg at jeg blir alvorlig skuffa....

Skal si hvordan det går, jeg:)

Skrevet

Ja, si for all del i fra hvordan det går!! Jeg skjønner veldig godt at du er nervøs, herregud, den lille streken kan jo snu oppned på livet ditt. Og GJETT om vi ¨håper den skal gjøre det.

Tenk positive tanker nå:-) Hvis CB'n blir negativ, så har billigstesten vært skikkelig slem mot deg. Men det tror jeg ikke den har vært!!!!

Krysse, krysse, krysse...............

Skrevet

krysser masse for deg og, spennende hvordan det går med oss:)

Skrevet

Testet du egentlig bare i dag 2 dager før ikm, eller har du testet noen andre dagen forrige uke også ? Går det an å teste negativt feks 4 dager før ikm, og så positivt på selve ikm ? Jeg tør ikke å teste i dag, for jeg føler meg ikke gravid :( Da er det bedre at tanta bare kommer...sist testet jeg nemlig 4 dager før ikm, positivt ! Da hadde snuppa lurt seg inn i magen min hehe !

Skrevet

Tusen takk, ja dette er rett og slett superspennende:-)

Skrevet

Æsj, må nok holde meg på pinebenken en dag til, var å kjøpte CB.test, men der står det at man skal bruke morgenurin.

Tok en billigtest til, og den ble negativ, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro.

Den første som var svaaaaaakt positiv tok jeg med morgenurin, så det kan jo hende den er mere riktig, men vet ikke helt hva jeg skal tro.

Undelig at man skal bli så opphengt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...