krokofant666 Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 nattavvenning, hvordan gjorde dere det? Tusen takk for svar.
It's all about me Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Vi flyttet de på eget rom, og det var det de trengte.....likt med begge to.
Sivalur Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg la meg i en annen etasje og fikk endelig sove en hel natt. Mannen stod opp og bysset og trøstet når småen gråt, bysset han helt til han sovnet igjen. Første natten ble det et par timer med gråt, andre natten bare noen minutter, og tredje natten sov han. Lykke til!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Vi bestemte oss. Hehe... Høres dumt ut, men det er mitt beste råd. Eldstesnupp var straks 6 mnd og spiste fast føde på dagtid. Hun hadde ett måltid om natten, og når hun våknet for å få det gikk vi inn og tilbød vann og smokk og kos. Tok henne ikke opp. Tror hun survet i ca tre kvarter (ikke hylte eller gråt ordentlig, mer surving) første natta. Våknet en gang til litt senere, men da var det bare 10 min med surving. Neste natt var det ca en halvtime ved en oppvåkning og så aldri mer. Var gjort på to netter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå