Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Har tre barn og ingen av de har sovet en eneste natt i senga vår. Jeg synes personlig det er en uting å venne barna til det, og ikke sover eg noe godt heller. Vil ha pappaen for meg selv i senga ;-) Har barna hatt mareritt og kommer inn, så koser vi litt før de følges tilbake til sin egen seng. Og når det gjelder samsoving med baby mener jeg at de må lære seg til å sove alene. Har aldri vært noe problem her, da de har bltt lagt i sprinkelsenga fra dag 1. Flere som liker å sove alene??
Bråksilla og lille pille Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Denna skal jeg skrive under på... Barna har sin egen seng her i huse også... Det er bare å være bestemt fra første dag på detta med egen seng og leggerutiner så blir det skjelden problemer... Helt enig med deg!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jeg sover også utrolig dårlig med en markete og sprellende unge i senga så det har aldri vært noe alternativ her heller. Babyene har blitt lagt i egen seng fra dag en, bare blitt ammet og lagt tilbake om natta. Ved mareritt eller at de av andre grunner har våknet om natta har de aldri spurt om å få sove hos oss, de roper og vi kommer. Har sittet på sengekanten og trøstet, har også lagt meg ned i senga til ungene litt for å kose og roe ned, men aldri tatt de med inn i min seng. Har fungert helt fint hos oss... Vi har også tre barn, og alle er velkommen opp i vår seng for en liten kose/skravlestund før vi står opp om morgenen. Ingen av de som har savnet å sove i vår seng, vi har trygge unger som alltid har sovnet greit i sine egne senger.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Som jeg skulle skrevet det selv!! Jeg synes det er en skikkelig uting med barn i senga, og en veldig dårlig vane å legge dem til. Vi venter vår 2. nå, og det kommer til å være samme regime denne gangen som sist. Vi har ei fantastisk jente som stortrives i senga si og klarer å både roe seg, sove og kose seg alene i senga- tenk for en mestringsfølelse!! Om hun har vært syk så ligger hun i egen seng og med babycall. Funker storartet!!! Er det noe jeg og pappa blir dårlige foreldre av, så er det savnmangel, og det blir det med en mark eller to i senga Neitakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå