Gå til innhold

METALLICA!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

OH MAMMY, OH DADDY, I AM A BIG OLD BADDIE!!!! JEG HAR BILLETTER TIL EKSTRAKONSERTEN, JAJAJAJAJAAAAA! SPONTANORGASME!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*heve seg langt over alt som kan minne om sjalusi*

nix, gikk ikke ... HELDIG DU JA!

Skrevet

Så har jeg også antakelig kronisk innlogginsforsøksspasme, samt samtidigforsøksvisringe81533133-syndrom. Starta i åttetida...

Føler masse med deg.. dritkjipt å ikke få, og systemet suger så rompe. Nestegang tror jeg jaggu jeg skal ta med meg soveposen og ungene og ligge i kø, det er i alle fall en smule mindre ydmykende.

Skrevet

*er grønn av misunnelse, skuler stygt på luten og rekker tunge*

Skrevet

Du er sikkert søt når du gjeiper, altså. Men likevel - ungen og jeg skal på konsert, så du får ikke billetten min.

Skrevet

Jeg er alltid søt, selv når jeg er grønn, skuler og geiper. Så det så.

Hmmmf, dere får kose dere masse på konserten *mumle mumle* og ha det kjempegøy *mumle mumle*. Om jeg er kanonheldig så kanskje jeg klarer å vinne noe billetter et eller annet sted. p3 kjører jo alltid noen billettkonkurranser... *taste i vei til tommelen går ut av ledd*

Skrevet

jeg også, fikk 10 billettter til og med.HEHE

Skrevet

OG JEG H A T E R BILLETTDRITTSERVICE!!!!!!!!!!!!!!! Fikk kjøpt mine billetter, men da jeg skulle betale fikk jeg intern feil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gir opp det DRITTMØKKA systemet, fatter ikke at de får selge billetter når dette skjer HVER gang!Enten kommer ikke folk inn, eller blir "kasta" ut pga stor pågang! Det bør vel strengt tatt være sånn at de som kommer inn, får kjøpe billetter??? Jeg får nok engang ikke billetter:-( og de som selger på Finn selger sitteplasser...man SITTER da ikke på en Metallica konsert!

Skrevet

Hvis du har bestillt flere enn 6 billetter blir bestillinga sletta manuelt, selv om den har gått gjennom. Står på sidene til billettservice. Så det er bare for dere som ikke har fått å fortsette å prøve, for bilettene fra slettede bestillinger blir lagt ut fortøpende. Ikke kjøp av billetthaier!

Skrevet

LUCKY BASTARDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg kjøpte i København i stedet, samme dagen som de la ut forrige gang. Må derfor ut med hotell og reise i tillegg. I dag ringte husets tenåring fra skolen og gjorde meg oppmerksom på at hun ville i Spektrum.

Jeg sa nei!

Hun, som til sin datters store overraskelse ikke driter penger.

Skrevet

Jeg fikk tak i 10 fordi jeg kom gjennom to ganger.4+6=10

Så ædda bædda:-)

Skrevet

Jeg har også billetter...........hahha.. yey yey yey.. Og har en til overs:):)

Skrevet

Prekæs,

er det ikke interessant hvor flat læringskurve tenåringer har på drite-penger-relaterte spørsmål?

Skrevet

Jeg prøver etter beste evne å forklare, og det verste er at hun er i stand til å furte fordi hun ikke får lov. Og en ting til. Da jeg sånn forsiktig foreslo ungdomsherberge i Køben ble hun virkelig sjokkert. hun kunne jo ikke bo sånn, skal vite. Og hun måtte ha to netter. Etter konserten trengte hun to netters søvn.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Og det var så sinnsykt verd hvert sekund billettkø, hver krone, hørselen, stemmen og påbegynt whiplash.

Skrevet

He he he prekæs:)))) Måtte flire i skjegget over datteren din:) Herlig å være tenåring!

Husker jeg furtet en hel ferie fordi mamma mente hun ikke hadde penger til de Dr.Martens -jeg likesågodt kunne dø hvis ikke jeg fikk- støvlene!! Skjønte ikke hvorfor hun ikke bare kunne drite en ekstra gang, så var all verdens problematikk over:)

Guuud, som jeg gleder meg!!!!!!!

Og gratulerer med billetter forresten:)) Blir sikkert opplevelse!

Skrevet

Hehe. Saken løste seg. Vi bestilte leilighet til 5 og tok konserten som en del av ferien. Hun fikk også nakkeslengskade, men sto helt foran. Da vi kom hjem prøvde hun å få billetter til spektrum, men hun ombestemte seg da billetten hadde doblet seg i pris og hun måtte ha betalt av sine surt, opptjente sommerjobbpenger. Hadde jeg betalt hadde det sikkert vært greit, da jeg ikke har like surt opptjente penger som hun, merklig nok. Jeg har røde dr. martens støvler forresten. Kjøpt på fretex til en hundrings:)

Skrevet

Vi hadde 2 billetter men dro ikke... :-/

Skrevet

Hæh, er det mulig - håper og antar du hadde en veldig god grunn... Kjenner folk som ville drept for en billett, for ikke å snakke om to.

Skrevet

Sofaen fristet mer.. :-) Fikk billettene gratis igjennom jobb og er ikke stor fan..

Skrevet

Vi skulle dit å feire 1 års bryllupsdag,og tror du ikke mannen vant meet & greet med metallica,så nå har mannen fått autografene av alle på t-skjorte og på et forsørra bilde av mini i metallica body.

Mamma er driiiiitfornøyd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...