to jenter og ett gull i magen Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 trenger seriøst tips:( hvor gamle er de? mine er 3 og 8
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Mine får drømmehagen leker, psp spill, transformers. Og no mer som jeg ikke har funnet ut hva enda. Mine barn er 2 og 5år.
polarn & pyrene Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Jenta på 3 år får ett Fisher Price fotoaparat. Og Jr på 6 mnd er jeg litt usikker på enda, men finner sikkert noe lær å gå leker på Toys R us.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Hun på 19 år, får klær (jeans, topp, undertøy) Hun på 10 år, får polly pocket super mall (eller hva d nå hette) Han på 3 år, får en Lighning mc queen tv spiller m 2 spill Hun på 8 mnd, får et kjørende tog, med dyr i, som spiller musikk.
Gjest Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Småen på 1 1/2 får barne-piano eller keybord av noe slag (elsker å spille). Også må vi vel pakke inn et lite plagg eller en leke til minstemann som kanskje er født til da (og like gjerne ikke er født...). Har termin 2. juledag så må vel ha en backup gave ;-)
sannamin* Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Datteren vår er 1år. Hun får mest sannsynlig en fin dukke. Evt noen andre leker. Mulig en sånn gåbil eller noe. Drømmehagen figurer fikk hun til 1 årsdagen sin og hopsideisi med lyd ble veeeldig poulær:) Mulig vi kjøper en annen med lyd:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Vet ikke helt hva jentungen skal få. Det er ikke akkurat så hun mangler noe.. Ting som er under vurdering: Gitar Dukkevogn Tegnetavle Lekekjøkken fikk hun til bursdagen, stol har vi kjøpt for bursdagspenger, keyboard likeså. Aner virkelig ikke. Synes egentlig rommet hennes inneholder nok leker.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 17. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2008 takk for svar:) jeg har funnet ut hva de skal få før jeg fikk lest tråden her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå