heisand? Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 er det noen her som har vært sjenert som liten og blitt kvitt sjenansen som voksen? gode tips? er ikke så lett å bli kjent med nye mennesker, ikke tror de at jeg vil snakke med dem når jeg er sjenert heller. alt går bra så langt det er en venninne, eller nærmeste familie. det må da bli bedre når jeg blir voksen???
* 5 om dagen * Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 jeg har vært der...uff... men etter som årene har gått,og jeg har vært på en del møter i skole og bhg,så har en sakte men sikkert lært seg å snakke foran andre folk. men jeg merker det er stor forskjell om jeg skal snakke foran andre som jeg har kjent i alle år,eller de nye som jeg har blitt kjent med. har også vært endel møter og slikt med nav opp igjenom årene, og da har jeg måtte sagt hva jeg vil,og mener om div,for å bli hørt,og få det jeg har rett på... så det er mulig, om en engasjert nok....men lett er det ikke bestandig. grunnen til at jeg var sjenert,var at jeg rødmet bare noen så på meg, og da kunne jeg jo ikke si noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå