Gå til innhold

Jeg er ble så flau igår!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt her hjemme og spiste med snuppa, plutselig merker jeg noe som at jeg fikk veldig mye slim i halsen min, prøvde spytte det ut så brakk jeg opp masse slim, jeg ble litt bekymret men prøvde å ta det med ro.. Tok litt nesespray, tenkte det ville løse det opp.. Men nei, det ble værre, jeg merket jeg fikk ikke puste skikkelig, noe blokkerte hele luftveien, jeg fikk litt panikk da, så følte jeg meg plutselig kjempekvalm og gikk på do, da kastet jeg opp masse slim, men i det jeg spydde ble jeg nesten kvalt av alt som kom ut og jeg ble liivredd, ringte min far og han ringte ambulansen, jeg fikk virkelig ikke puste og ble så svimmel, så kom ambulanse folka og jeg var helt ute av meg, hele halsen føltes opphovna, så da jeg satt i ambulansen fikk jeg roet meg ned litt, og de sa at alt virket bra med meg, ikke noe galt med halsen og jeg begynte å føle meg temmelig dum, da jeg kom på legevakten følte jeg meg helt bra igjen.. Legen spurte om det var psysisk, og jeg forklarte at jeg virkelig følte at jeg holdt på å bli kvalt.. Men han sa bare hvis det skjedde igjen måtte jeg gå til psykolog, muligheten for at det var en allergisk reaksjon var liten..

Kan jeg virkelig ha innbillet meg alt dette ?? Ble ganske flau da han sa det var ingenting gale med meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tenke litt over hva som skjer i livet ditt for tida, om det er noe som presser på. Anfall av panikk og angst kan gi kvelningsfornemmelser.

Skrevet

Ja, det var bare så jævlig for jeg var sikker på at jeg skulle dø der og da.. Fikk virkelig ikke puste, og jeg er livredd for at det samme skal skje igjen.. Eneste som har skjedd med meg for tiden er at datteren min har vært veldig mye syk, og jeg har det egentlig ganske bra for tiden, har truffet en flott mann.. Så jeg synes det var så rart at dette skjedde sånn helt plutselig..

Skrevet

Uff for en fæl opplevelse! Håper det går bedre med deg og dem kan finne ut av hva det var som skjedde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...