Gå til innhold

Jeg drømte mannen min var utro,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, den var så virkelig at jeg begynte å hylskrike. Mannen min kom inn på rommet og prøvde fortvilt å finne ut hva det var. ''Det vet du godt skrek jeg fortvilt''....Etter en stund fikk han overbevisst meg at det var en drøm.

I drømmen fant jeg ut at han hadde møtt en jente på nettet og de hadde innledet et forhold. Jeg skrek til han og skjønte ikke hvordan han kunne gå bak ryggen på meg når vi hadde prøvd så lenge på å bli gravid og nå når jeg endelig var blitt gravid så fant jeg ut av dette. Jeg slo han med all den kraft jeg klarte. Jeg sa han aldri skulle få se verken meg eller vårt barn eller babyen i magen igjen..

Godt det bare var en drøm. Men fy fan så ekte den var...

Flere som har så ''ekte'' drømmer nå som dere er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt normalt, jeg har sånne drømmer hele tiden.. er ikke noe gøyt når de føles realistiske.. :/

Skrevet

Tror kanskje jeg må slutte å lese her inne om utroskap. Virker nesten som alle er utro med hverandre....

HI

Skrevet

ikkje noe kjekt. drømte selv i sist svangerskap om min mann som var utro! og etter noen uker kom det fram...han hadde fått følelser for en annen:( men er ordnet seg no etter noen år og vi venter no barn sammen igjen og vi gleder oss alle sammen til ho kommer:)

Skrevet

du må jo ikke si sånt 09.51

en blir jo bare mer paranoid da..

Skrevet

Ja vet hvordan det er, har drømt om sånt selv!

Men det værste synes jeg var det var at den onde, ekle, triste, skuffende, sinte, forvirrende følelsen i kroppen satt en god stund i kroppen ETTER at jeg hadde våknet å skjønt at det bare var en ond, grusom, jævlig, ekkel drøm

Skrevet

Det verste var faktisk at når jeg våknet var jeg sikker på at det hadde skjedd.

Ja sant det 1smule, man blir jo mer paranoid når man leser at hos andre var det en snev av sannhet i den.

Kanskje jeg må snakke med han igjen?

Nå ble jeg skikkelig redd, kan jeg være sanndrømt????

Huff, nå fikk jeg en enda ekkel følelse i meg...

HI

Skrevet

off var ikkje slikt ment at du skulle bli redd! vet bare kor vondt det er og ha slik følelse:( går nok kjempe fint skal du sjå...jeg og min mann hadde det ikkje noe bra da dette skjedde heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...