Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Så det er forseint å ta den når egget har sluppet?
Zitro Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Nei, den hindrer egget i å kunne feste seg etter at det er befruktet mener jeg...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2008 Men det er ikke det som står i felleskatalogen? Dersom en kvinne har hatt ubeskyttet samleie mer enn 72 timer tidligere i samme menstruasjonssyklus, kan befruktning allerede ha inntruffet. Behandling med preparatet for det etterfølgende samleiet kan derfor være ineffektivt. Etter bruk av preparatet anbefales lokal prevensjon (kondom, pessar, skum) inntil neste menstruasjon. Dersom graviditet inntreffer etter behandling med preparatet, bør muligheten for ektopisk svangerskap tas i betraktning. Den absolutte risikoen for ektopisk svangerskap anses som liten ettersom preparatet forhindrer eggløsning og befruktning. Blir forvirret.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 kan virke som det som står i felleskatalogen stemmer på meg hvertfall. Tok angrepilla under 24 timer etter og jeg sitter i dag med ei jente som fyller 4 mnd i dag :-)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2008 Ja, er det jeg tenker på, har eggløsningen allerede vært som det jeg tror at den har, så hjelper nok ikke angrepilla meg nå. Nå er det litt over 24 timer siden vi hadde sex å.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 17. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2008 Randi, fikk du no blødning etter at du tok den? Før så har jeg pleid å få blødning par dager etter at jeg har tatt angrepilla, det er 5år siden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå