Gå til innhold

Mulig at det blir bryllup på oss sommer'n 2010 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner det bobler i magen når jeg tenker på det!

Jeg har vært av den typen som ikke har vært så opptatt av bryllup, hvit kjole, prinsesse for en dag osv, men nå kjenner jeg at jeg har SÅ lyst, hihi:-).

Jeg er en null-romantiker -pragmatisk, realistisk og løsningsorientert.

Han er en romantiker av rang! Får helt fnatt av at jeg ikke er av den type jente som lengter etter at han skal gå ned på kne med roser i hendene og fioliner i bakgrunnen, hehe ;-).

Men nå har vi altså kommet frem til et kompromiss.

Vi har da barn sammen, så det at vi har tenkt å tilbringe livet sammen er liksom gitt. I tillegg har han hintet om hvordan han vil ha et evt bryllup nesten siden vi traff hverandre, så i løpet avd de 5 årene vi har vært sammen, så har vi klart å koke sammen et drømmebryllup for oss begge -rent hypotetisk og på generelt grunnlag selvfølgelig, hehe, for han skal da fri!

Det MÅ han liksom -søte mannen min:-).

Dette høres sikkert fjollete ut, og unødvendig kronglete ut for de aller fleste, men det er jammen ikke lett for to så vidt forskjellige mennesker å få til at begge skal få det som de vil!

Jeg er av den typen som får mest ro i sjelen når jeg vet hva som skjer, mens han er en drømmer som helst vil at ting skal falle der de vil, så det ligger en veldig forståelse og respekt for den andre part i dette "spillet" vårt :-).

Han koker sammen noe nå:-). Det lukter jeg lang vei. Mamma er også informert, for hun har et lurt smil om munnen og en tåre i øyekroken hver gang jeg ser henne, hehe. Mange lure-spørsmål fra søsteren min og.

Tror de ikke jeg aner ugler i mosen? Hehe...

Det at jeg skriver 2010 er at jeg overhørte han si til sin mor (som stadig maser om et kommende bryllup, og som har vill angst, fordi jeg har sagt på ert til henne at jeg ikke er sikker på om jeg VIL gifte meg) at han ville at babyen vår skulle være rundt to år hvis det skulle være snakk om noe bryllup. Det er også andre ting som tilsier at den sommeren kan være passende for å gifte seg.

Ville bare lufte meg litt, for det bobler inni meg, og det er ikke så mange jeg kan snakke med dette om:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:)

Er festlig når andre tror at man ikke lukter lunta. Hehe.

Lykke til med planleggingen og det forestående frieriet:)

Skrevet

Hihi, så spennende! Du må nok pent spille helt uvitende helt til det skjer. Og så være kjempeoverrasket når frieriet kommer. Jeg syns bryllup og frierier er romantisk som bare det. Kjærlighet er virkelig noe å feire! Unn deg en fantastisk kjole! Du kan jo kikke litt rundt på nettet for å komme i stemning...?

Gled deg!

Skrevet

Ja, jeg sitter og fniser for meg selv når jeg tenker på det. Har smugkikket litt på brudekjoler, ja...tror jeg har funnet en som passer meg til en ganske billig penge, men jeg kan jo ikke akkurat kjøpe den nå da ;-).

Haha, det slo meg nå, at tenk om det er noe helt annet de planlegger! Men nei, det MÅ jo være det....ellers kommer jeg til å sitte med skjegget i postkassa, hehe....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...