ana baroma Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 På nettet florerer det med "datesider", og her er det både menn og kvinner som har en partner i virkeligheten. Jeg har selv opplevd dette med exen, og det var også en grunn til at jeg dro- sammen med mange andreårsakerr. Jeg vet ikke helt hva som var verst, men en ting var sexsnakket, utvekslingen av bilder av sine egne kjønnsorgan. En helt annen ting var utvekslingen av intime betroelser om vårt forhold. Det gikk ikke å svelge. Hvor går grensen deres for utroskap på dette feltet?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Alt det du skriver der, vil jeg påstå ER utroskap!
ana baroma Skrevet 17. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2008 Jepp, i mitt hode er det det. Mens min exmann ikke så at det kunne være noe utroskap, for det var jo "bare på nettet". jaja... Godt jeg byttan ut, hehe
Korse76♥ Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Huff dette er noe av det jeg gruer meg for om jeg treffer en ny en en gang. Jeg bruker nettet en del selv, men vet jeg kan komme til å bli usikker dersom han er mye på nett av grunnene du nevner. Og for meg er alt det utroskap. Jeg mener dagligdagse samtaler om vær, vind og livet generelt er greit, men så fort det går over på flørt så blir det noe annet :-S
Mille** Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Det er definitivt utroskap!! Godt du kvitta deg med svinet. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå