Gå til innhold

Hvor mange her inne har hatt hair extensions? (hjemmebruk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe meg utstyr å sette det i hjemme,går det bra?

Noen av dere som gjør det? noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

jeg jeg jeg.. hadde det før..supert.. ikke letteste og sette på selv... så nå har jeg gått over til clickons:):)

Skrevet

det er bare og kjøpe seg og sette på det, men jeg kan nesten garantere deg at du ikke blir fornøyd, og at de kommer til og dette ut fort... det er en grunn til at vi har kurs for og lære det, festes de feil el dårlig detter de fort, med andre ord, masse bortkasta penger for deg... også må oftes håret klippes til litt etterpå for at det skal se fint ut...

Men det finnes billigre måter og få noen som kan det til og gjøre det enn og gå til frisøren:)

hvor i landet bor du?

Skrevet

Er det kansje like lurt å kjøpe disse klipsene da? får se først hvordan det blir.

Er jo ikke sikkert jeg vil ha langt hår heller,hehe...

De var jo ikke så dyre heller.

Bor på sørlandet ;)

Skrevet

Jeg anbefaler Clickons.. Super genialt.. av og på av og på... Kort hår, langt hår:)

Skrevet

skal du gjøre det selv så kjøp Clickons istedet, som lilo sier, av og på, av og på.. blir du lei det lange håret så er det iallfall ikke bortkasta, da kan du ta dem av, oppbevare dem pent og sette dem på igjen når du vil ha det lange håret igjen:)

Skrevet

saras.no har billige hair extensions, svigersøss bruker de å er kjempefornøyd.....har litt lyst å prøve selv..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...