Gå til innhold

hvor er dere i livet...?skravle:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

... i forhold til d å være prøver?

tenker da på jobb,botilværelse,osv?

jeg har fast jobb,fulltid,pluss deltidsjobb på siden , samb er selvstendig næringsdrivende å jobber fulltid på sida.

vi eier leilighet , å ingen av oss har spesiell gjeld...

vi har en grei inntekt begge 2...

vi er fortsatt ikke mer enn samboere,men d er noe vi begge har funne ut av. vi har tenkt å gifte oss,men ikke ennå på noen år...

haster jo ikke:)

vi er begge 23 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 21 år, eier leilighet med samboeren min, vi har vært sammen i 5 år, har begge full jobb, 2 barn og 1 hund. ingen spes gjeld. vet ikke om vi skal gifte oss. prøver nå å få nr 3:)

Skrevet

Hei :)

Koselig å skravle litt :)

Jeg er 22 og han er straks 29..

Har kjent hverandre i litt over 2 år, vært sammen i litt over 2 år, og vært gift i litt over 1..

Vi har begge fulltidsjobb, selvom min er litt usikker pga jeg er vikar.. Orket ikke min gamle jobb lenger, så måtte bare ta sjansen!

Vi eier rekkehus, og har helt ok inntekt.. Noe gammel gjeld på mannen min, også felles på det nye huset.

Vi har prøvd i 1 år nå, og håper det klaffer snart :)

Skrevet

ja får håpe det:) det er en stor glede i livet å få barn. har to jenter, 1 på 2år og en på 1 år. gleder eg veldig til å bli gravid igjen, er ikke aktive prøvere men bruker ikke prev og håper:)

hva jobber du som da?

Skrevet

må tilføye at vi har 1 hund å 3 katter å da:)

trivelig m dyr:)

moro å se hvor andre står i livet å i forhold til det å være prøver:)

å så er d litt artig å skravle ja:)

vikarjobb er mye bedre enn ingenting-blirjegsnartmamma... :)

har fast stilling i fulltidsjobben min å er bare vikar i deltidsjobben min:)

fikk lyst på litt mer å gjøre,he he:)

Skrevet

ja så koselig med dyr:)

hvor lenge har du vært medlem her?

Skrevet

har vel vært her inne i 3-4 mnd,men vært prøver 1,5 år..

du da??:)

'hvor i landet kommer du fra?

Skrevet

har bare vært her noen dager:) akkurat begynt å prøve:)

jeg kommer fra strømmen:) hvor er du fra?

Skrevet

opprinnelig fra sørlandet jeg,men har flytta til møre:)

siden sambo kommer herfra:)

men blir litt avhengig av barnimagen,men mye nyttig info:)

hvilken hunderase har du??:)

heldig du som har 2 fra før:D vil å:P

Skrevet

har en goldenretiver som er 4 mnd:) han er så go:) jentene mine er såååå gode:) hun elste spør om mamma kan få bebi i magen hehe. håper på det nå da:)

Skrevet

ååå... :) så søt... :)

heldig du m to jenter... misunnelig:)

jeg har en saint bernhard på straks 2 år,godklumpen min:D

Skrevet

Jeg er 21 år,gift å vi leier et hus... Vi har ei litta tulle på 10 månder sammen,også har han en gutt på 8 fra før... Han er i full jobb mens jeg går hjemme p.g.a kronisksykdom....

Vi er i gang med først P.P så er bare å håpe :-)

Skrevet

-ja,får håpe du er heldig å at d går fort , å ikke må vente så lenge som meg...

:)

Skrevet

Vi er begge 24 år med faste jobber som tømrer og eiendomsmegler. Vi har en hund på 1 1/2 år som er helt herlig:) Vi eier leilighet sammen som vi kjøpte i 06. Har vel totalt vært sammen i ca 4 år. Nå har vi kjøpt tomt og skal starte byggingen til våren, så satser på å være i hus før vi evnt. får en liten spire:)

Vi er også i vår første pp og håper at det ikke skal ta så lang tid før det klaffer:)

Skrevet

spennende med husbygging:)

planen er at vi å skal det,vi har tomta klar:)

håper d blir spire på dere snart:D

Skrevet

slenger meg på:)

Jeg Vi er begge 86-modeller. Vært sammen i 3 år. Eier leilighet sammen, og har en skjønn katt:) Han jobber som assisterende butikksjef, og jeg skriver masteroppgave og jobber ved siden av. Vi har 2 mill i lån pga bil og hus. Har snakket om å gifte oss, men det skjer nok ikke med det første. Er inne i vår første pp.

Skrevet

jeg leier leilighet mens han eier hus. vi har ikke flyttet sammen enda, men pga cyste på eggstokk (som plutselig ble borte) fikk vi beskjed om at vi burde prøve å få en til hvis vi ville ha flere. det vil vi selfølgelig, så nå er vi inne i 1 pp... han har fast jobb i forsvaret og jeg studerer. vi har en datter på ett år fra før:)

Skrevet

ser d er flere som er inne i 1 pp:)

spennende tid for mange-vi som er prøvere:):)

håper alle sitter m spire i magen snart!måtte nov/desember være måneden for skikkelig boom,slik at vi kan følge hverandre inn på 1.tri:D

ønsker alle her inne lykke til,å masse lykkeønskninger:)

sitter her m ømme pupper,å håper vi traff el (som var lørdag/søndag:P)

er d noen m barn fra før som har tips osv,så gjerne skriv her:)

Skrevet

jeg er 24 år har to barn. er gift (2 år) vært sammen i snart 9 år da...

Mannen min har fast jobb, jeg er i start fasen etter jeg har etablert ny bedrift, så kanskje ikke den beste tiden å prøve på nr 3.

Men jeg er ikke aktiv prøver, bare bruker ikke prev. kun de 2 siste mnd han har gått inni meg hele tiden ellers så har jeg unngått ham ved el tider , he, he, he..

Men, det som kommer det kommer..

Elstemann på 4, har siden i våres gått å masa om å få en lillebror ;)

Så kanskje han får det snart...

Skrevet

jeg er 25 år. vi eier hus, har jobb og utdannelse begge to. Har ett barn fra før, å ønsker nr to.. Men har spiserørsbrokk å veit ikke helt om jeg tørr gå gravidmed nr to. Eller om skal adoptere etterhvert. Men ønske om et barn til er stort

Skrevet

Vi har begge fast jobb, fulltid.

Vi leier per i dag, men har et hus som venter på oss den dagen vi skal ha barn:) (Et hus han har fått (!) av bestemoren sin, kjempefint også:)

Vi har ca 250 000 i lån (bil og diverse) Stasjonsvogn har vi skaffet oss:)

Vi har vært sammen i 4 år, bodd sammen i 2, og prøvd i 1 år..

Jeg er 21 år og han er 22 år:)

Vi er begge ferdige med utdanning og ungdomslivet og er klare for neste steg:)

Ble mye Vi der ;)

Skrevet

Heihei.

Jeg er 22 år og har en samboer på 21.

Vi har vært sammen i 2 år og bodd sammen i 2 år.

Vi eier en leilighet og vi har felles gjeld på 1.350.000 på den.

Ellers har vi stasjonsvogn og 2 hunder:-)

Vi jobber begge 2 fast. Jeg jobber som finansrådgiver i bank, og han som barneskoleassistent. Jobber begge 2 ca. 200 meter fra leiligheten så det er jo perfekt:-)

Er i første pp nå, håper det klaffer på første forsøk!!!! ;)

Skrevet

Jeg har fulltidsjobb, vikar, men det ordner seg som regel..

Han har fast fulltidsstilling og en deltidsjobb ved siden av.

han eier leiligheten vi bor i, men jeg skal kjøpe meg inn.

Jeg har helt ok inntekt, han har nesten dobbelt av meg..

Lån på huset, og billån(stasjonsvogn er i boks) og han har studielån.

Vært sammen i 2år, samboere i 1,5år og forlovet i 6mnd.

Skal gifte oss om 1,5år.

Han har et barn fra før av.

Ting ligger veldig godt til rette for at vi skal få barn nå, så får se hva som skjer.

Slutta på pilla i juli, og prøvd siden..

Eneste som er minus er at jeg ikke har fast stilling, men hvis jeg blir gravid snart, passer det fint med tanke på endt vikariat og permisjon:P

Han er 27, jeg er 23..

Skrevet

Jeg er 22 år, han er 25. Vi er studenter begge to, jeg jobber ved siden av. Jeg er ferdig med studiene til våren..

Han eier leiligheten vi bor i, så har vi hver vår bil.

Vi har vært sammen i 5 1/2 år, bodd sammen i 3 år, og prøvd i 2 år.

Vi har planer om å gifte oss i juni 2010:)

Skrevet

Hei hei;)

Dette var hyggelig...

Jeg kan jo fortelle litt om meg selv da;) Jeg er 29,mannen min er 30, vi har vært gift i 3 år, også har vi vært sammen siden vi var 15 og 16...;)

Mannen min jobber fullt, og har en jobb som både krever mye av han og mange reisedager i året.. men det går egentlig veldig greit...

Jeg jobber også fullt, som personalleder.. trives kjempe godt..

Vi bor i et stort hus fra 1932, huset har masse sjel og morsomme løsninger, men vi blir vel sikkert aldri ferdig med å pusse opp...hehe.. godt svigerfar er hobbysnekker...

Vi har to gutter, en 3 1/2 år og en på snart 2 år..begge går 100% i barnehage.. og nå er vi i 1 pp på nummer 3...blir spennende dette her...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...