Gå til innhold

"hva skulle du gjort uten mamma?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... jeg hjalp småen med noe og sier den gamle standarsettningen til smån "hva skulle du vel gjort uten meg?"

da fikk jeg alt for raskt tilbake "mamma da skulle jeg ha panga"

panga står for og dytte og slå folk... hehe... som han selvsakt ikke får lov til... hehe "bra" han har en plan for hva han skal gjøre når jeg ikke er der.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, festlig!

Jeg sa til datteren min at "da du ble født synes jeg du var den vakreste babien jeg hadde sett".

Å ja, sier hun. "Da jeg ble født synes jeg du var den mest tullete mammaen jeg hadde sett" ( 3 år )....

Skrevet

ha ha.,... Andreas hermer om dagen han... En dag jeg var ute å kjørte bil irriterte jeg meg i traffiken. Det har jeg visst gjort før. Jeg sa "ahhh" og bak fra setet hørte jeg "sæle vene" (kjære vene) - ha ha....

Skrevet

heheh de er så søte når de sier sånt... hehe.. det er så enormt mye morsomt og uforventende de kommer med.. hihi.. herlig! :-)

Skrevet

Ja! Det er slitsomt med to barn under 4 år og full jobb, lite penger, men så ler man masse også. Jeg ler mer hver dag enn jeg gjorde før ;o)

Skrevet

Hihi...! Og det værste er at det bare fortsetter!

Fra frokostbordet i dag tidlig kom det, fra en noe snakkesalig 6åring: "Nei mamma, eg må vesst lære meg å snakke i kortar setninge. Eg syns O.K. e ei fin setning, det skal eg bynne å sei, så kanskje eg får tid tel nåkka anna enn å prate...!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...