Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Tips. Fant ut i dag at siden jeg bruker Mozilla Firefox i stedet for Internet Explorer, er det mulig å slette cookies på samme måten som vanlig logg. Velg "tools" på redskapslinjen scroll til "clear private data" og da kommer det opp flere bokser man kan tikke av der iblant "cookies" Håper det funker da for mannen min er en datanerd av dimensjoner og kan spore opp det meste hehe Kan forøvrig anbefale Firefox uansett for den er raskere, mindre pop-ups og tull og sperrer samtidig flere "farlige" sider og liker enn Explorer. Verdt å prøve jenter og lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Jeg bruker Mozilla, og er veldig fornøyd... MEN jeg finner ingen måte å slette sporene fra "rullegardina" (når du trykker på pila til høyre for ip-adressene). Tips?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Hm... Mener det muligens har med privacy innstillingene under tools og options. Velg privacy og deretter scrolling.....? Har ikke testet det ut helt men jeg har nesten ingen adresser på "rullgardina" mi. Prøv deg frem med forskjellige innstillinger. Må jo være der et sted.. Finner du det så fortell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå