Gå til innhold

Dere som har barn med som er MYE syke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta vår er syke minst er par ganger i mnd! Stort sett er det forkjølelse, luftveisinfeksjoner og ørene det går på! Sist gang vi var hos legen med det fikk vi beskjed om at det var barne-astma og fikk med Ventolin og beskjed om at hvis det hjalp var det helt sikkert at det var det det var! Men kan legen bare si at sånn er det uten noen undersøkelser? Blir litt lei av hun er syk hele tiden og hvis det kunne hjelpe at noen faktisk undersøkte henne så hadde jo det vært best! Men hvordan undersøker man barn som er mye syke sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke lege så jeg har egentlig ikke noe peiling, men jeg har et barn som har vært veldig mye syk. Nå har ikke han vært mye forkjølet, men har luftveisplager og har sterkt forhøyet cpr, også er det hyppigheten av det hele. Når vi er hos legen blir han lyttet på, hals og ører sjekket og i tillegg blodprøve for å måle crp. Er vel egentlig den høye crp som har gjort at han har blitt innlagt og sjekket ut nøye. Vet ikke hvor gammel datteren din er, men vet at det er veldig vanlig at enkelte barn er igjennom masse forkjølelser det første barnehage året. Hvis hun er mye plaget med ørene og har veldig vondt så hadde jeg spurt legen om det går an å sjekke dem og hva som kan gjøres videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...