Gå til innhold

Til alle som har vært gravid, er gravid !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle som har vært gravid, er gravid !

Jeg har en nydelig datter på over to år nå, som jeg gjerne ønsker skal få en søster eller en bror :) Før det skjer, må man jo bli gravid :P

Vi er i 1 prøve mnd nå, og jeg husker så klart overhodet ikke hvordan det var å være nygravid. Spesielt ikke hva jeg opplevde før jeg testet positivt. Det jeg lurer litt på er hva dere kan huske fra tiden før dere testet positivt. Symptomer ? Utflod / ikke utflod ?

Jeg har overhodet ingen utflod nå, er knuspetørr, og synes jeg leser overalt at utflod er det største tegnet for folk på graviditet. Det var ikke tilfellet med meg, mener å huske jeg faktisk var tørr. Når det gjelder denne hersens livmortappen så skjønner jeg meg ikke på den heller...den svinger som den vil, opp og ned, myk og hard. Stoler ikke på den hehe. Jeg husker kun en ting som virkelig var et symptom, og det var at jeg var "rar" i magen. Jeg husker det boblet i magen, hadde luft og hadde noe vondt i magen dagene før jeg testet positivt.

Håper noen orker å dele erfaringene sine med meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er så mye hjelp i meg. Eneste grunnen til et jeg hadde mistanke om at jeg var gravid var at mensen ikke kom.

Graviditeten var ikke planlagt, så jeg var ikke obs på andre tegn.

Skrevet

Selv etter 4 tester trodde jeg ikke at jeg var gravid, følte meg ikke noe annerledes.. skjønte vel ikke helt at jeg var gravid før magen var blitt litt stor.. hadde lenge hatt en stort ønske om å få barn, og trodde vel egentlig at jeg skulle få en annen følelse da jeg først ble det,.. sikkert derfor det tok lang tid før det gikk opp for meg..

Jeg hadde altså ingen andre symtomer enn at mensen ikke kom..

Skrevet

Det er godt å høre :) Jeg synes alle prøvere har femti symptomer hele tiden, mens lille meg bare er meg, gjennom hele greien hehe !

Skrevet

Vi merket det med at lillemor i magen begynte å sparke.. noen mnd på vei da ja:)

Lykke til med prøvingen:)

Skrevet

Hehe ja spark i magen snakker vel for seg, bedre symptom får man ikke :P

Skrevet

Ikke nevn utflod engang!! hehe

Jeg fikk vondt i ryggen da egget festa seg! Bestilte til og med legetime for det var så vondt. Men før jeg skulle til legen så hadde jeg funnet ut at jeg var gravid da :-) Ellers så var puppene ømme. Testa positivt den dagen jeg skulle ha mensen.

Skrevet

Hehe skjønner, men betyr det at du hadde mye utflod da ? Huff jeg har jo ingenting, tørr som en sahara !!!

Skrevet

Med første hadde jeg masse graviditetstegn før IKM. Med andre mann hadde jeg ingen. Trodde ikke at jeg var gravid da jeg tok testen, men gjorde det for sikkerhetsskyld fordi vi skulle på fest. Ble skikkelig overrasket. Så ikke gå å let etter tegn, vent til IKM :o)

Skrevet

Første: urinveisinfeksjon (vondt som f...) , endret smakssans, mye på do.

Andre: måtte mye på do

Begge gangene hadde jeg mens smerter.

Planlagte men komlikevell som et sjokk. Første prøvde vi i 4 år på, mens nr to satt på kun tre mnd.

Skrevet

Fikk første mistanke da kaffen ikke smakte om morgenen jeg, Før je skulle hatt mensen. Da mensen ikke kom fem dager over tiden tok jeg en test...

Skrevet

Samme her.. 4 tester før jeg trodde på det :) :) Men eneste tegnet mitt var ømme bryster.. Noe som jo også kan komme under mensen perioden, men de ble litt verre enn som så etterhvert kan man :)

Skrevet

Takk for svar jenter :)

Skrevet

hehe mitt første tegn var at jeg ikke syntes at ikea-pølsen smakte noe særlig..tenkte at her er det noe muffins.ellers så følte jeg at alt lå i halsen min,bare jeg bøyde meg litt fremover kjentes det ut som om jeg skulle spy.gikk over etter at jeg testet positivt.

Skrevet

Hehe så pussig da, jaja ikeapølser blir vel aldri det samme igjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...