Gå til innhold

Uff, tiden går så sakte plutselig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittil i svangerskapet har tiden gått fort, nok annet å tenke på.

Var på forrige kontroll hos jm i 17. uke og skal nå i beg av desember, i 28. uke. Nå synes jeg bare at det er en evighet til, selv om det jo absolutt begynner å nærme seg.

Har nok å gjøre så det er ikke det, men skulle ønske at tiden kunne gå litt fortere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt det samme som deg, lenge siden jeg har vært på kontroll, da strekker tiden laaaangt! Var på ul i uke19, og før det hadde jeg MANGE ultralyder pga blødninger og eventuelle flerlinger, så det gikk så fort mellom hver gang. Nå føles det ut som 6 uker er ett år!!! Skal inn om en uke drøyt, gleder meg:) Bruk tiden fornuftig, finn noen gamle bilder og sett i album, les litt teori eller noe. Jeg tar feks all teorien til videreutdanning innen dykking, så selve dykkingen når jeg har født! Har jeg noe å drive med, funker;) Lykke til, måtte tiden fly! (Det er jo snart jul, så før du vet ordet av det har du født!)

Skrevet

jeg er 25+5 og føler tiden egentlig går litt fort nå =) føler liksom at det sanrt er jul, og vips så er det fødsel!

men jeg mistenker at tiden etter jul kommer til å gå megatreigt! Men jeg slipper ihvertfall å grue meg til julen er over (synes som regel at januar-februar er dødskjipe måneder)

flink du "HerQ", som har lest så mye teori. jeg skal ta 3 eksamener de to neste ukene, men ligger laaangt bak i lesingen. den lille tar opp veldig mye tid i tankene, hehe =)

tror sånne tanker om hvor fort tiden går eller hvor treigt tiden går, går veldig opp og ned hos de fleste av oss. =)

Skrevet

Synes også at tiden går sakte....prøver å aktivisere meg med andre ting, men tankene glir liksom over på gutten som romsterer i magen :) Begynnt å hekle lappeteppe da, for da kan jeg både tenke og bedrive tiden med noe konstruktivt! også får hunden mye mental trening om dagen! :)

Skrevet

Greit å vite at det er flere som "sliter" med dette. Ikke akkurat mitt største problem for tiden, men blir likevel litt utolmodig.

Ikke det at jeg kjeder meg, jeg har mer enn nok å gjøre, skulle gjerne kunnet slappe av på kveldene med strikketøy og god bok. Men hvis det ikke er jobb eller møter så er det rydding og slikt. Prøver å forberede litt jul innimellom, men har så mye igjen....

Så det er egentlig helt sprøtt å ønske at tiden skal gå fortere når man har så mye man skal ha gjort (men etter neste kontroll hos jm kan godt tiden gå litt saktere frem til jul, men det gjør den selvfølgelig ikke :)

Vel, må gjøre ferdig presentasjon på engelsk i stedet for å bimme.....uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...