LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Så en episode av en serie her i uka, men glemte å sjekke hva den het *stupid* Og husker heller ikke kanal, eller dag, selvsagt. Men det var sent på kvelden, kanskje i 12-tiden. Dramaserie fra noe jeg tror var en privatklinikk for plastisk kirurgi, med både pleiere og leger, og div pasienter, og relasjoner dem imellom. Litt humoristisk vinkling syns jeg å huske. Den episoden jeg så sluttet med at en forsmådd elskerinne eller tidligere pasient (fikk det ikke helt med meg) kom inn på operasjonsstua og knivstakk den ene legen, siste csene er han som ligger på gulvet full av blod. Tror han akkurat hadde avsluttet operasjonen på sin egen, eller partnerens datter. Noen som kan ane hvilken serie jeg mener?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Kan det være Nip/tuck? http://www.imdb.com/title/tt0361217/
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2008 Jaaa, så sannelig!! Er det en serie som kan være verdt å få med seg? Er elendig på å følge med på slikt, en fikk litt sansen for det lille jeg så.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2008 Når går den forresten? Hvilken kanal?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Den sendes på tv3, men jeg vet ikke når.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå