Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 er det mulig????? griner og sutrer for alt og irriterer meg over alt, så ille at jeg blir gretten og sliten resten av dagen!!!!!! Herregud........ Jeg får svar på blodprøven i morgen kanskje på om jeg er gravid eller ikke, jeg håper jo på det beste, men samtidig så tror jeg ikke at jeg er det, men det er så vanskelig fordi: Er det hode som spiller meg et puss når det gjeller de "symptomene" mine, eller er det bare jeg som vil at det skal være sånn..... Eller er det fordi jeg er gravid??? Prøver jeg å gjøre ting verre enn det de egentlig er fordi jeg så gjerne vill??? Tørr liksom ikke å tenke verken det ene eller det andre..... Jeg har vært prøver i 1 år nå og jeg har fått veldig mange negative tester..... Har vært hos gyn hvor hun mente at jeg hadde veldig sjeldent EL for syklussene mine har vært helt rare....... Jeg fikk provera for å sette igang tr og de tablettene fungerte helt perfekt for jeg fikk tr dagen etter jeg sluttet på kuren så gikk det 4 dager og da skulle jeg begynne på dobbel pergotime kur for at jeg skulle få EL og jeg var hos gyn for å se først 1 gang og da var eggene 5 mm og jeg hadde masse egg, men siden de var så små så regnet hun med at jeg ikke kom til å få EL denne mnd, jeg var KJEMPE skuffet, men jeg skulle komme tilbake for å se over helgen og da var det ene egget på venstre side 11 mm og det var heller ikke nok, men skulle komme tilbake og da var egget 13mm og da regnet hun med at det egget der kom til å løsne da egget måtte være 14mm for å kalle det EL. Vi var kjele glad og hadde sex hverdag i en hel uke, jeg tok blodprøver 13 nov som skulle vise om jeg hadde hatt EL og om jeg var gravid og de prøvene skulle jeg få svar på denne uken som kommer, men tidligst mandag, så det er historien min.... Dette ble ganske langt, men måtte få det ut.... Jeg tørr ikke å håpe så jeg sier hele tiden at jeg ikke er gravid og tenker etter hva de kommer til å si i tlf..... de kommer til å si: Du har hatt EL, men du er desverre ikke gravid.......
blirjegsnartmamma Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Uff snuppa! Det skal ikke være lett, eller hva? Du får bare holde ut, også kommer det til slutt! Klem
Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 tusen takk for det=)=) Jeg har fått svar fra gyn og hun sa følgende: -Du har hatt en veldig fin og kraftig EL, men hcg slo desverre ikke ut. Så sa hun etterpå: -Ring meg om du slår ut positivt på en test da!! Dette må vel bety at det var veldig tidlig for å teste hcg siden det var bare 8 dager siden EL var?? Tenkte at jeg skulle teste til fredag=) Hun sa jeg kunne teste 1-2 uker etter blodprøven, så da håper vi litt til=) og jeg har jo ikke fåt noe tr smerter=) og det er vel bra???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå