Gjest Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 tenker på den remsen med info som kommer nedover når jeg er på min egen profil. wall, hva jeg har skrevet i is-feltet, hvem jeg har kommentert bilder til, osv? må jeg ta en og en ting, eller er det en måte å fjerne alt på på en gang?
<3katie<3 Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Tror du blir nødt til å ta en og en, men jeg vet om flere som har sittet og fjernet alle, men neste gang de logger på er alt tilbake så jeg vet ikke helt om jeg hadde gjort det )
Anne-B. Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Du må begynne med å slette alt du har skrevet på veggen til både venner og grupper. Så må du slette alt du har gjort i sånne applications og melde deg av disse. Så kan du melde deg ut av alle grupper og fjerne venner fra lista. Så kan du slette kontoen. Noe sånt i alle fall. Det er nok mye arbeid å slette alt om du har vært aktiv. Leste en fin oppskrift på dette i Det Nye en gang, kanskje du finner artikkelen på nettsida deres.
heisand? Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 jeg bare slettet alle venner så de ikke kommer inn på siden. og så må du ha profil som bare kan vises for venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå