Gå til innhold

Andre novembertroll med astma?


Ranveig R

Anbefalte innlegg

Etter å ha hosta av og på heile første leveår har Eir fått diagnosen infeksjonsutløst astma (tørrhoste i 1-2 mnd etter kvar forkjølelse), og har no begynte på Ventoline og Flutide. Er forkjølt nett no, så er veldig spent på å sjå om hosten forsvinn saman med snørret denne gongen...

 

Andre med astma? Vanskeleg med medisin? Eir begynner å skrike så snart ho ser korga der eg har alt utstyret, og skriker til vi er ferdig. Satsar på at det går seg til etter kvart, har berre holdt på i ei veke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jenta vår hadde mykje av det samme, og fekk diagnosen "Irritable luftvegar". Fekk ikkje diagnosen astma, da ho ikkje hadde hatt astma anfall. Hadde derimot nokre krupp anfall.

 

Ho blei veldig mykje betre etter me byrja med ventoline og flutide. Det gjekk greit med medisineringa, men ho er ganske tålig av seg. Dei gangane det ikkje gjekk greit var familien underhaldningsartistar og sang og klappa medan ho hadde pustemaska på:-) Eg lot ho alltid holde litt i apparatet etterpå, etterkvart la ho den over nasen og lata som om ho pusta i den.

 

Me brukte det i eit par månadar, så avslutta me. Det gar gått veldig fint, så det virkar som om ho har vakse det av seg. Håpar Eir gjer det og! Det er litt styrete med denne medisinen synest eg.

 

Lukke til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

vår lille prins har hatt astma symtomer siden han var 6 uker gamel. fikk diagnosen når han var 4 mnd. så vi begynte på ventoline ,et strev med å få gitt han den, men nå går det bedre. vi har gått over til flutide, den syns vi fungerer på han.

 

vi har strevd en stund med den maska, men nå skjønner han at han må ta den medisinen, får også lov å leke med maska og slikt etterpå

 

 

lykketil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...