Gå til innhold

hvordan komme over denne tullingen? syteinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke over faren til barnet mitt, å det er helt TÅPELIG!

Vi var sammen i max 2 mnd. Jeg fant ut jeg var gravid etter det ble slutt. Jeg kommer ikke over han. Selv om han har behandler meg som luft og aldri tar kontakt kommer jeg ikke over han.

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme over han heller, han er jo den eneste mannen jeg har kontakt med. 2 ganger i mnd!

Jeg er helt håpløs. Føler meg helt besatt.

Jeg er så sint på meg selv, fordi jeg klarer ikke fokusere nok på sønnen min slik jeg burde.

Dette ødlegger meg helt.

Det ble slutt mellom oss i slutten på september i fjor. Hva er det som feiler meg?

Jeg er så LEI! Har så lyst å komme meg videre, men såt bare og stanger.

Ikke kjenner vi hverandre noe godt. Vi var ikke sammen lenge. Sexen var helt FORFERDELIG. Vi komuniserer ikke. Har ikke samme humor.

Vi passer rett og slett ikke sammen.

Men hva gjør jeg? Snoker på han på facebook å ser om det er noe nytt i livet hans. Jeg hater meg selv for dette. Jeg har så lyst å slutte, men jeg klarer det rett og slett ikke.

Har vurdert å slette profilen min, no jeg burde gjort, men det er så mange gamle venner jeg holder kontakten med der.

Går til psykolog, men det hjelper ingenting.

Hvordan kommer jeg meg videre?

Hva kan jeg gjøre for å glemme han?

Får nok en del pepper for dette her, men gubba så godt å få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du holder det ved like fordi du fokuserer på ham. Fjern facebookprofilen din. Slutt å følg med på hva han gjør.

Knip deg selv hver gang du tenker på ham. Fokuser på alt det negative ved ham. glem det som kanskje var fint(var det noe som var fint, eller bare innbiller du deg det?)

Det kan ha med at det var så kort forhold at du ikke virkelig fikk nok av det som var negativt. Du fikk ikke finne ut hva det kunne vært. Men gidder du virkelig finne det ut, om du hadde muligheten?

Skrevet

Jeg var forelsket i bf i 10 år, før han ble "min". Så ble dattra vår født to år etterpå, 3 mnd etter det igjen var han utro, flyttet ut, og laget livet mitt et reint helvete! Han viste frem sider jeg ikke visste han hadde, og følelsene jeg hadde for han ble borte nesten over natta. Så, du får tenke som så, at det hadde bare vært et spørsmål om tid før han hadde vist seg som den ondskapsfulle, ego, drittsekken han egentlig er. Og at den neste mannen i ditt liv kommer til å være super i forhold!! Det eneste jeg savner er drømmen om en "ordentlig" familie for dattra mi. Men hun skal få en bedre en:) Tenk positivt, og kom deg ut av huset og møt andre mennesker!! Lykke til:)

Skrevet

Jeg har sittet lenge som deg, nesten samme situasjonen...

men for enukes tid siden slette jeg alt av tlfnr, msn osv å det har hjulpet meg masse...

nå har han ikke kontakt m lille han da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...