Gå til innhold

hvordan komme over denne tullingen? syteinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke over faren til barnet mitt, å det er helt TÅPELIG!

Vi var sammen i max 2 mnd. Jeg fant ut jeg var gravid etter det ble slutt. Jeg kommer ikke over han. Selv om han har behandler meg som luft og aldri tar kontakt kommer jeg ikke over han.

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme over han heller, han er jo den eneste mannen jeg har kontakt med. 2 ganger i mnd!

Jeg er helt håpløs. Føler meg helt besatt.

Jeg er så sint på meg selv, fordi jeg klarer ikke fokusere nok på sønnen min slik jeg burde.

Dette ødlegger meg helt.

Det ble slutt mellom oss i slutten på september i fjor. Hva er det som feiler meg?

Jeg er så LEI! Har så lyst å komme meg videre, men såt bare og stanger.

Ikke kjenner vi hverandre noe godt. Vi var ikke sammen lenge. Sexen var helt FORFERDELIG. Vi komuniserer ikke. Har ikke samme humor.

Vi passer rett og slett ikke sammen.

Men hva gjør jeg? Snoker på han på facebook å ser om det er noe nytt i livet hans. Jeg hater meg selv for dette. Jeg har så lyst å slutte, men jeg klarer det rett og slett ikke.

Har vurdert å slette profilen min, no jeg burde gjort, men det er så mange gamle venner jeg holder kontakten med der.

Går til psykolog, men det hjelper ingenting.

Hvordan kommer jeg meg videre?

Hva kan jeg gjøre for å glemme han?

Får nok en del pepper for dette her, men gubba så godt å få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har en vidunderkur for slik tåpelig oppførsel?

Skrevet

Du må bare jobbe med deg selv!

Men hva med å blokkere han på facebook? Går det an egentlig? At du ikke kommer inn på han mer? For det er en god start, så slipper du å falle for fristelsen igjen!

Skrevet

Det går vel ann å slette han, men han er medlem av Norway network å det er jeg også. Da kan jeg jo gå inn på han selv om vi ikke er venner. Jeg kunne jo meldt meg ut av det nettverket, men da kommer jeg jo ikke inn på andre som er medlem av nettverket heller.Ikke kan jeg si til han at han må stenge meg ute heller.

Kjære ******* Kan du gjøre sånn at jeg ikke kan gå inn på profilen din på facebook? Jeg sitter nemlig å følger med på alt du driver med.

Fy faen. Jeg er så langt ned i driten. Å jeg hater det.

Skrevet

Hvorfor skal du få pepper for dette?

Noen ganger vil man ha ting i livet som man ikke får,og som man vet ikke er bra for en..

Jeg har egentlig ikke noen gode råd å komme med,men dette går mye på deg selv.Som nevnt,slett han fra FB,vær streng med deg selv og gjør det du kan for å ikke fokusere på han,finn på andre ting du kan konsentrere deg om.Har du mulighet til å komme deg ut litt,se andre mennesker?

Skjønner deg godt jeg,og det er ikke enkelt å forstå seg på disse hjernene våres,de gjør mye rart:)

Skrevet

Å komme seg ut er også et problem.

BF stiller gjerne opp å passer småen om jeg har lyst å finne på noe, men han bor 1 time unna og må da ha småen på overnatting. (gutten er 5,5 mnd)

Jeg har prøvd å ha han borte fra meg to ganger, men det fungerer bare ikke.

Jeg klarer ikke ha det gøy å slappe av. Selv om jeg vet han har det kjempe godt hos pappa.

Jeg føler meg så fanget.

Jeg har så lyst å finne på ting, komme meg ut, men klarer ikke forlate den nydelige lille gutten min. Noe som gjør at jeg aldri får muligheten til å treffe folk. Og potesnielle kjærester.

Det føles som om jeg aldri skal komme meg ut av dette her.

FFøler meg så alene og glemt her jeg sitter.

Skrevet

Finn deg en barnevakt i nærheten:) Det er sikkert tenåringsjenter med mindre søsken, som kan barn og gjerne sitter barnevakt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...